SE-K800 - fjerne 3-spam
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-01-10 20:42

Hej

Jeg har en SE 800, som jeg har købt brugt. Det er en 3-mobil, så der ligger
noget spam-værk fra 3-selskabet. De har lavet lidt om på menuerne og lagt
nogle 3-billeder ind som start og sån.

Er der nogen der ved hvor man kan få det 3-gejl smidt ud af telefonen og i
stedet få lagt det SE-standard ind i stedet for.

3-selskabet siger, at det kan de ikke (VIL IKKE, tror jeg) få det ud af
telefonen og lagt det originale SE ind. Det må jeg snakke med SE om.

Det gjorde jeg så. Men SE siger at de kan ikke få det 3-gejl ud af
telefonen. Det må jeg snakke med 3 om, siger de.

I GUDER

De siger altså begge at det 3-gejl kan man ikke få ud. Men det er jo sådan
set også forståeligt at 3 ikke vil medvirke til at smide deres egen spam ud
og SE vil selvfølgelig heller ikke, for de har jo lavet telefonerne specielt
til 3. Så vil de selvfølgelig heller ikke ødelægge det for 3. '

? ? ? - Men hvem pokker kan så få det 3-gejl ud og lagt det originale SE ind
?

De siger dog begge at man selvfølgelig godt kan få lagt den ny
software-opdatering ind - men 3-brnadingen kan ikke komme ud

Nogen der kan hjælpe ?

Hilsen Åge

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-01-10 22:24

Den 27-01-2010 20:41, Åge Halldorsson skrev:
> [...]
> noget spam-værk fra 3-selskabet. De har lavet lidt om på menuerne og lagt

Som altid vil vi da gerne hjælpe dig Åge. Os Kandis fans må jo
holde sammen mod alt det onde musik de spille i radioen.

Men http://www.seunlock.dk/ er din ven.
Jeg har lige debrandet en telefon og det var ikke så svært.

--

Venlig Hilsen
Lars Raaby