Tæt på...
Fra : KK

Dato : 27-01-10 17:56

Altid se dig tilbage inden du drejer...

http://existenz.se/out.php?id=20557

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 27-01-10 18:42

KK skrev:
> Altid se dig tilbage inden du drejer...
>
> http://existenz.se/out.php?id=20557

wow... mon ikke også ham der kom bagfra skulle skifte undertøj bagefter..

Thore

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-01-10 19:33

"KK" <No@email.her> writes:

> Altid se dig tilbage inden du drejer...
>
> http://existenz.se/out.php?id=20557

Det har jeg også prøvet for et par år siden - jeg fik det bare ikke på
video. Der kom en R1 flyvende med 140+ forbi en flok biler + mig da jeg
skulle til venstre. Jeg havde heller ikke set ham før han røg forbi, så
jeg er glad for at jeg ikke fik drejet 1 sekund før.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 27-01-10 22:19

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i meddelelsen

> [...]
> skulle til venstre. Jeg havde heller ikke set ham før han røg forbi, så
> jeg er glad for at jeg ikke fik drejet 1 sekund før.

jeps, det er de der hovsa og tæt på oplevelser vi lærer af ............. og
forhåbentligt ikke laver igen ..... er helt sikker på at ham på videoen ikke
lige glemmer at kikke sig tilbage foreløbig

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Ole

Dato : 27-01-10 22:38

Og lære ham der suser forbi at læse trafikken lidt bedre.

Fra : Ole

Dato : 27-01-10 22:41

Nu har jeg set klippet flere gange, og der er ingen tvivl om, at den første
kører blinker af, så må man formode, at ham der følger efter også gør det.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-01-10 01:00

"Ole" <lykkehus@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> Og lære ham der suser forbi at læse trafikken lidt bedre.

Rigtigt nok...........men jeg syntes at det er bedre at regne med at alle
andre kører som idioter, og så er der kun _en_ til at passe på mig

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Anders Majland

Dato : 28-01-10 10:00

> Og lære ham der suser forbi at læse trafikken lidt bedre.

Der er også lige det forsikrings/erstanigns- mæssige. Man må ikke dreje hvis
man er ved at blive overhalet. Så var de ramlet sammen kunne det nemt være
den svingende der får hele skylden (hvis den bagfrakommende ikke kørte
væsenligt for stærkt og havde påbegyndt overhalingen inden den svingende
påbegyndte blinkeriet). Men i det konkrete i videoen ville en 50:50 nok være
ret sandsynlig.

Og et uheld pga en vigepligtsforseelse giver som regel en betinget
frakendelse af kørerkortet ...

--
/A

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 28-01-10 10:06

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> writes:

> Der er også lige det forsikrings/erstanigns- mæssige. [ ... ]

I mit tilfælde - Yamaha vs. Yamaha med 140+ i hastighedsforskel - tror
jeg fordeling af erstatningsansvar havde været det mindste problem.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-02-10 10:00

"Jim Andersen" <virker@ikke.dk> writes:

> Det kunne jo også tænkes der var en enke der gik glip af noget pension hvis
> din livsforsikring ikke dækker "død under galskab"

Det ville stadig være et ret uvæsentligt problem for mig og ham der
overhalede efter vi var døde.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*