MS Windows
briani 27239
Win 7 ultimate 64 Testtilstand
Fra : Hagar

Dato : 27-01-10 23:29

Hej i gruppen

På skrivebordet i min Win 7 ultimate 64 bitter, der er der lige op over
uret, en tekst der siger "Testtilstand Windows 7 Build 7600", hvordan får
jeg det væk?

Jeg har kigget lidt på Google, og jeg har talt med en sød dame fra
Microsoft, uden det fik det væk. Hende fra Microsoft fortalte at jeg skulle
gå i reg. databasen og fjerne noget der, og det jeg har læst på de sider jeg
fandt via Google, de kunne ikke løse det. Skulle der være en her der har en
løsning ?

Den er aktiveret og registreret, så det er ikke det der er galt.

Hagar

Fra : Chano Andersen

Dato : 05-02-10 22:37

Den 27-01-2010 23:28, Hagar skrev:
> På skrivebordet i min Win 7 ultimate 64 bitter, der er der lige op over
> uret, en tekst der siger "Testtilstand Windows 7 Build 7600", hvordan
> får jeg det væk?

Umiddelbart lyder det som om det er en prøve udgave. Den tekst kan ikke
fjernes i prøve versioner og i pre-release udgaverne (Beta og RC versioner)

Hvor har du den udgave fra?

- Chano Andersen