MS Windows
briani 27239
Windows 7 starter
Fra : Steen Mikkelsen

Dato : 27-01-10 12:29

Hej

Jeg har en HP notebook med vista, og vil gerne have Windows 7 starter på
maskinen, hvor finder jeg denne version på dansk ?

Har prøvet på edb priser..

Fra : Lyrik

Dato : 27-01-10 05:19

On 27 Jan., 12:29, Steen Mikkelsen <s...@post1.tele.dk> wrote:
> Hej
>
> Jeg har en HP notebook med vista, og vil gerne have Windows 7 starter på
> maskinen, hvor finder jeg denne version på dansk ?
>
> Har prøvet på edb priser..

,,,,,,,,,,
Den er ikke til salg! Den findes kun som preinstalleret beregnet til
netbooks. Den kan kun køre tre samtidigige programmer inklusive dem
der kører i baggrunden, hvilket kan give nogle mærkelige situationer
hvor programmer nægter at starte! Windows Basic er ikke til salg i
udviklede lande, den er henvist til udviklingslande hvor pengene er
små. Når du har en HP med Vista, ligesom jeg selv har, så er den
rigtige version Windows 7 Home Premium.
Det er den billigste du kan få her i DK tror jeg nok.
Køb den hos getmore.dk for eksempel:
http://getmore.dk/find-windows%207/x.html
Hvis du bare installerer oveni din Vista så pakker den Vista sammen i
en mappe der hedder Windows.old. I den mappe kan du hente alle dine
vigtige filer over i den nye hjemmemappe som W7 laver. Når alt er
overført kan du bare slette "Windows.old"
Den løsning virkede for mig.

Hilsen
Jens

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-01-10 14:11

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Køb den hos getmore.dk for eksempel:
> http://getmore.dk/find-windows%207/x.html

Læs dog først tråden i news:dk.hardware om Getmore - de er efter sigende
gået konkurs og startet op igen omkring nytår - men ikke helt
problemfrit.......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Lyrik

Dato : 27-01-10 09:15

On 27 Jan., 14:10, "Jan Vestergaard" <j...@jve.invalid> wrote:

> Læs dog først tråden i news:dk.hardware om Getmore - de er efter sigende
> gået konkurs og startet op igen omkring nytår - men ikke helt
> problemfrit.......
,,,,,,
Det er nyt for mig. Jeg har lige fået varer fra dem. Om de har
problemer med MOMSvæsenet, bliver deres egen sag. Summa summarum de
ligger højt rangeret hos kunderne. Kunderne får deres varer og de får
dem til bundpris.

Hilsen
Jens