MS Windows
briani 27239
XP og Win 7 på dual boot?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-01-10 07:15

Hvis jeg installerer Win 7 på en ekstra upartioneret harddisk, får jeg så
mulighed for at definere en dual boot? I øjeblikket booter jeg jo på den
disk XP ligger på. Vil en sådan parallel installation virke?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Bjarne Chr

Dato : 26-01-10 09:00

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mulighed for at definere en dual boot? I øjeblikket booter jeg jo på den
> disk XP ligger på. Vil en sådan parallel installation virke?
---------------------

Ja Du vælger ny installation "IKKE Opgradering"
Og fortæller WIN_7 at den skal installeres på din ekstra disk
Så laver WIN_7 selv en boot menu
vh / Bc

Fra : Bjarne Chr

Dato : 26-01-10 09:05

> [...]
> mulighed for at definere en dual boot? I øjeblikket booter jeg jo på den
> disk XP ligger på. Vil en sådan parallel installation virke?
---------------------
Et godt råd
Start Instalationen af WIN_7 inde fra XP
Så kører det helt af sig selv
Bc

Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-01-10 16:47

On Tue, 26 Jan 2010 09:04:37 +0100, Bjarne Chr wrote:

> "Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i meddelelsen

> Et godt råd
> Start Instalationen af WIN_7 inde fra XP
> Så kører det helt af sig selv

Tak for guldkornene. Den med at starte inde fra XP havde jeg aldrig gættet
selv.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen