MS Windows
briani 27239
Win7
Fra : RK

Dato : 25-01-10 21:57

Jeg har både kablet og trådløs netværk/internet i min win7 PC. Hvordan får
jeg PC'en til at kå på den kablede netværksforbindelse og ikke bruge den
trådløse?

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 25-01-10 23:05

RK skrev:
> Jeg har både kablet og trådløs netværk/internet i min win7 PC. Hvordan
> får jeg PC'en til at kå på den kablede netværksforbindelse og ikke bruge
> den trådløse?

Slå det trådløse fra?

Mogens

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 26-01-10 00:38

RK <flemming.j@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg har både kablet og trådløs netværk/internet i min win7 PC. Hvordan får
> jeg PC'en til at kå på den kablede netværksforbindelse og ikke bruge den
> trådløse?

Det hedder 'Metric'. Men slukke vil spare strøm - det er jo godt med en
bærbar.

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.