MS Windows
briani 27239
Simpelt og gratis backup program søges..
Fra : Ingelsen

Dato : 25-01-10 11:27

Jeg har forskellige computere (nogle med XP, andre med Windows 7)

Jeg savner et program der automatisk kan synkronisere forskellige mapper med
tilsvarende mapper på min server på netværket, når de bliver tilsluttet til
netværket. Helst helt automatisk og ubemærket.

Findes det??

Hilsen Jan

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 25-01-10 11:29

Ingelsen forklarede:
> [...]
> tilsvarende mapper på min server på netværket, når de bliver tilsluttet til
> netværket. Helst helt automatisk og ubemærket.

Du kan ikke bruge Dropbox:

https://www.dropbox.com/install ?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 26-01-10 08:50

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote:

>Ingelsen forklarede:

>Du kan ikke bruge Dropbox:
>
>https://www.dropbox.com/install ?

Dropbox er rigtig god, men husk på, at når filerne slettes på den ene
PC, så slettes de også på den anden, når den startes.

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-01-10 09:33

Soren Hedeby Sorensen udtrykte præcist:

> Dropbox er rigtig god, men husk på, at når filerne slettes på den ene
> PC, så slettes de også på den anden, når den startes.

Tak, dét ved jeg godt

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henrik 8600

Dato : 27-01-10 22:16

"Soren Hedeby Sorensen" <shedebys@FJERNmail.dk> skrev i meddelelsen

> Dropbox er rigtig god, men husk på, at når filerne slettes på den ene
> PC, så slettes de også på den anden, når den startes.
>
> Søren H. Sørensen, Viborg
> (slet FJERN fra min e-mail adresse)

Kunne dælme godt bruge et programder IKKE slettede filerne på destinationen,
findes det?

Heller ikke selvom man sletter de filer der bliver backet op.

Henrik

Fra : Paul-J

Dato : 28-01-10 10:01

> Kunne dælme godt bruge et programder IKKE slettede filerne på destinationen, findes
> det?
>
> Heller ikke selvom man sletter de filer der bliver backet op.
>
> Henrik

Måske
http://www.stoneware.dk/kopikontrol/default.htm

Jeg har brugt det problemfrit i flere år....

Fra : /John

Dato : 25-01-10 11:54

"Ingelsen" <nej.tak@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Findes det??

Måske dette:

"Comodo Backup enables you to automatically backup your important files and
folders to a local drive, FTP location or your CD/DVD burner. The program
offers 3 different backup methods, including a simple copy or move approach
as well as folder synchronization":

http://www.snapfiles.com/reviews/comodobackup/comodobackup.html

Flere:
http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=backup&action=s&search=Find+it&lc=1

John

Fra : /John

Dato : 25-01-10 11:58

"Ingelsen" <nej.tak@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Findes det??

Måske her:

http://www.filehippo.com/download_syncback/

John

Fra : Abricosicus

Dato : 25-01-10 17:20

Hej !

SimpleBackup er også god til husmandsbrug....

http://www.snapfiles.com/get/simplebackuptool.html

mvh

Abricosicus