Jailbreak iPhone + Bluetooth
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-01-10 20:20

Nu er der jo nogen her der synes at være kloge på jailbreakede iPhones
.... jeg kigger på dig Jens Kristian Jens Kristian Søgaard ..

Er der nogen der ved om man kan slå flere bluetooth profiler til hvis
man jailbreaker ... især Remote SIM access som min bil kræver ... og jeg
gider ikke flytte mit SIM kort frem og tilbage mellem en gammel nokia og
min iPhone mere ..

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-10 02:23

Hej Thomas,

> Nu er der jo nogen her der synes at være kloge på jailbreakede iPhones
> ... jeg kigger på dig Jens Kristian Jens Kristian Søgaard ..

Synes da godt nok man bliver kigget ud nu...

> Er der nogen der ved om man kan slå flere bluetooth profiler til hvis
> man jailbreaker ... især Remote SIM access som min bil kræver ... og jeg

Det har jeg aldrig haft behov for, så det ved jeg ikke. Dog kan jeg
nævne at der findes et program kaldet "Bluetooth Profile Selector", man
kan installere efter et jailbreak:

http://blog.ramondeklein.nl/index.php/2009/10/04/btps/

Programmet giver dig mulighed for at slå A2DP/remote/phonebook/handsfree
profilerne fra/til for hver enkelt Bluetooth-enhed. Om det "remote" så
betyder rSAP ved jeg dog ikke.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-01-10 09:01

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej Thomas,

> Synes da godt nok man bliver kigget ud nu...

eller også copy/paster man navnet så man staver det rigtigt men før det
sat ind for mange gange .. FAIL

> [...]
>
> Programmet giver dig mulighed for at slå A2DP/remote/phonebook/handsfree
> profilerne fra/til for hver enkelt Bluetooth-enhed. Om det "remote" så

ah sadly not ... kan kun aktiverere/deaktivere profiler som er aktive ..
og kun på devices som er parret i forvejen .. Golfen kommer slet ikke så
langt når man prøver at forbinde .. brokker sig bare over at de krævede
profiler ikke findes på telefonen ...

/thomas