Billig (i drift) duplex printer
Fra : Bjarne K.

Dato : 25-01-10 13:34

Nogen der kan anbefale en printer der kan printe dobbeltsidet i farve, og
som samtidig er billig i drift.

Jeg har ikke rigtigt fulgt med, men regner med at det stadigt er ink jet
printer, vi taler om, når det er til private (eller ?)
Vores nuværende HP inkjet (deskjet 5655) er alt for dyr i blæk. En blæk
patron (sort eller farve) holder nogle gange kun en uge.

Er det noget canon eller epson vi er ude i ?

Prisleje max 1800.

Bjarne K.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-01-10 13:38

Bjarne K. skrev:

>Prisleje max 1800.

Så er det ellers tæt på at det kan lade sig gøre med en farvelaser
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=676170

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : F.Syndergaard

Dato : 25-01-10 14:42

> [...]
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk
> FUCK news.dotsrc.org - udbyderen der skider på sine egne regler.

Jamen Ivan er den billig i tonerforbrug?
Det er jo det der spørges om.
Det kunne jeg nemlig også godt lide at vide.

--
MVH.
Finni

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-01-10 23:47

Bjarne K. skrev:

> Vores nuværende HP inkjet (deskjet 5655) er alt
> for dyr i blæk. En blæk patron (sort eller farve) holder
> nogle gange kun en uge.

Det er nok en farve-laser du skal have næste gang.

> Er det noget canon eller epson vi er ude i?

Jeg foretrækker HP - de kører bare, har selv en HP
LaserJet 2605dtn, den kører altid - kører netværk og
dupleks.

> Prisleje max 1800.

En laserprinter er lidt dyrere i indkøb, men er meget
hurtigt tjent hjem - det koster kun en fjerdedel at udskrive
i forhold til en blækprinter.

Kig på priser og tonerpriser på hp's hjemmeside, og
du vil blive klogere!

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-01-10 22:34

"Allan Vebel" <spam@do.not> wrote in message
> [...]

> i forhold til en blækprinter.
>
> Kig på priser og tonerpriser på hp's hjemmeside, og

Tak for alle svar indtil videre. Ku da godt være man skulle vælge en laser
printer. De er jo efterhånden kommet ned i et overskueligt prisleje.

Jeg vil dog stadig gerne have nogle bud på nogle ink jet printere der er
billige i drift.

Bjarne K.

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-01-10 00:35

Bjarne K. skrev:

> Jeg vil dog stadig gerne have nogle bud på nogle
> ink jet printere der er billige i drift.

Det er der ingen der er

Alle inkjetprintere er dyre i drift. Kigger du på
blækpriser på HP, Epson eller Brother, koster det
kassen.

Prøv at undersøge hvor meget en udskrift koster i
forhold til samme kvalitet på en laserprinter!

Her vil du blive overrasket.

Jeg købte en farvelaser med netværk og dupleks,
den kører fantastisk, det har jeg ikke fortrudt - den er
samidig meget billig i drift.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 29-01-10 00:54

On 26/01/2010 22:33, Bjarne K. wrote:
[...]
> Jeg vil dog stadig gerne have nogle bud på nogle ink jet printere der er
> billige i drift.

< http://en.wikipedia.org/wiki/Inkjet_printer#Underlying_business_model >

Jeg ved ikke noget om farveprint, da jeg for lang tid siden skiftede min
farveblæksluger ud med en sort/hvid Brother laserprinter, fordi
blækslugeren løb tør for sort blæk konstant (jeg brugte den stort set
aldrig til farveudskrift).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org