Reservedele til SE w715
Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 12:14

Glasset og fronten på min w715 er ridset så meget at jeg gerne vil have nyt.
Men kan fronten skiftes ud? Og hvad med tastaturet - det ser efterhånden
også lidt trist ud, kan man udskifte det?

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 17:42

Jeg fandt selv svaret på www.mytrendyphone.dk
Man kan købe delene fra en w705 og bruge dem på en w715.

Fra : Anders

Dato : 24-01-10 13:00

"Morten N." <xxxxxxxxxx> skrev i en meddelelse
> Glasset og fronten på min w715 er ridset så meget at jeg gerne vil have
> nyt. Men kan fronten skiftes ud? Og hvad med tastaturet - det ser
> efterhånden også lidt trist ud, kan man udskifte det?

Du kan skifte det ud, hvis du kan finde reservedelene på nettet.

Mytrendyphone.dk kan måske have delene på lager, men husk at garantien ryger
hvis du selv åbner din mobil.

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-10 02:47

Anders wrote:
> Du kan skifte det ud, hvis du kan finde reservedelene på nettet.
>
> Mytrendyphone.dk kan måske have delene på lager, men husk at
> garantien ryger hvis du selv åbner din mobil.

Ok, men der findes åbenbart et reservedelssæt med alle dele + værktøj og
manual i en æske, så er det samtidig billigere end at købe alle løsdelene
hver for sig.

Fra : Anders

Dato : 26-01-10 06:49

> Ok, men der findes åbenbart et reservedelssæt med alle dele + værktøj og
> manual i en æske, så er det samtidig billigere end at købe alle løsdelene
> hver for sig.

Det skal der nok gøre, har selv en SE W995 pt. og er ikke kommet til det
tidspunkt, hvor der skal skiftes dele på den endnu, men den bliver sikkert
solgt inden.