Honda VT 1300 Fury
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 22-01-10 17:49

Hej.

Har lige kikket lidt på Honda's nye chopper/cruiser VT 1300 CXA, så den i
det nye bike og har så kikket lidt på nettet, normalt er der ikke ret mange
chopper/cruiser modeller der kan få mig til at kikke/ønske ..... meen syntes
sq' at Honda har ramt et eller andet med Fury'en, er helt vild med desiget
og så har de smidt ABS bremser på den ! det gør den jo IMHO ikke mindre
interessant o'kay så er der jo lige prisen ........... 250K

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 25-01-10 06:09

VTX13000c (som er det europæiske navn) er testet i det seneste bike.
Kun motoren der virker for svag er der kritik til.
Prisen er ikke helt ved siden af, sammenlignet med de andre japanere.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-01-10 19:39

"Jesper Pedersen" <tiper@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Kun motoren der virker for svag er der kritik til.
> Prisen er ikke helt ved siden af, sammenlignet med de andre japanere.

Jep, har læst testen i bike .......... men nu tager jeg ikke bike's testere
så alvorligt når det drejer sig om motorcykler med under 100-125hk, de
plejer altid at give dem hug for at være for svage ................ de
er vist mest til sports maskiner

Men jeg glæder mig til at se/måske prøve den i virkeligheden

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 26-01-10 00:50

Dennis Hellan Pedersen skrev:

> Jep, har læst testen i bike .......... men nu tager jeg ikke bike's
> testere så alvorligt når det drejer sig om motorcykler med under
> 100-125hk, de plejer altid at give dem hug for at være for svage

< 125 HK, så er de jo også for svage

Thore

Fra : Bo Christensen

Dato : 26-01-10 08:27

> < 125 HK, så er de jo også for svage
er alt under 125 Hk ikke en startmotor ?
/bo

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-01-10 14:13

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> [...]
> vild med desiget og så har de smidt ABS bremser på den ! det gør den jo
> IMHO ikke mindre interessant o'kay så er der jo lige prisen

Hmmm... måske det er en "acquired taste".
Jeg så en hos Aagesen for et par mdr siden og overvejede et kort øjeblik
at spørge om der rent faktisk var nogen der kunne finde på at købe sådan
en øjebæ.

Meeeen hvis man ikke har noget godt at sige....

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 26-01-10 16:18

"Robert Eriksen" <roe@denlilleinvalidesol.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> en øjebæ.
>
> Meeeen hvis man ikke har noget godt at sige....

Takker for tippet, vidste faktisk ikke at der allerede var nogen af dem
herhjemme, og da jeg arbejder på Avedøre Holme er der jo ikk'langt ......
den _må_ ses live

--
Mvh.
Dennis Pedersen