Aircon til MC
Fra : tp

Dato : 24-01-10 09:05

Der findes vist mange ting man slet ikke vidste man havde brug for

http://www.tomsguide.com/us/EntroSys-Motorcycle-Air-Conditioning-AC,news-5624.html

Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 24-01-10 09:39

Den 24-01-2010 09:05, tp skrev:
> Der findes vist mange ting man slet ikke vidste man havde brug for
>
> http://www.tomsguide.com/us/EntroSys-Motorcycle-Air-Conditioning-AC,news-5624.html

hmmm

Radio, MP3, GPS, samtaleanlæg, adgang til nettet via mobil, varme i
sædet og håndtagene, AirCon, ...

hvorfor overhovedet køre MC?

*pibende stemme*

"jaaa men... det er følelsen af at være i kontakt med køretøjet,
fornemmelsen af at være tættere på nauren og sådan"

*pibende stemme Off*

Yeah - Right!

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Søren

Dato : 24-01-10 14:58

yep, the real deal ! http://kccd.no/gallery_en_00.html

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 25-01-10 15:22

"tp" <tp@nospam.tdc.dk> skrev i en meddelelse
> Der findes vist mange ting man slet ikke vidste man havde brug for
>
> http://www.tomsguide.com/us/EntroSys-Motorcycle-Air-Conditioning-AC,news-5624.html

Jeg har set billeder af en Gold Wing, hvor der var indlagt air-con i
sidevognen, så fruen ikke sad og fik det for varmt.

Overvejede at købe noget tilsvarende, men der kunne dårligt være en pose
pop-corn i mikroovnen, så jeg droppede det igen

mvh
Bendt
VT1100