MS Windows
briani 27239
Vista Home Basic
Fra : Aase Christensen

Dato : 24-01-10 20:28

Jeg har problem med min Vista Home Basic, der skal geninstalleres, da
systemgendannelse ikke hjælper på en opstået fejl, der er på min
Acer-computer..
Min installations-dvd er blevet væk, men jeg har mit licensnummer.
Er jeg nødt til at købe et nyt medie med licens for at geninstallere?

Mvh. Kurt

Fra : Aase Christensen

Dato : 24-01-10 20:44

Kan jeg evt. nøjes med at købe en OEM version?

- Kurt

Fra : Henning

Dato : 24-01-10 21:06

On Sun, 24 Jan 2010 20:27:49 +0100, "Aase Christensen" <aac@c.dk>
wrote:

>Jeg har problem med min Vista Home Basic, der skal geninstalleres, da
>systemgendannelse ikke hjælper på en opstået fejl, der er på min
>Acer-computer..

Ligger der ikke en restorepartition på maskinen?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-01-10 08:27

Henvend dig til Acer support og få tilsendt nye diske. Du skal betale
S+H men det vil være noget billigere end at købe en ny licens.
Er det en bærbar er det vigtigt at du får den fra Acer da drivere er
specielt tilpasset denne.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Aase Christensen

Dato : 26-01-10 18:00

Der var en restorepartion på computeren, som jeg nu har brugt.Alt virker
igen.
Tak for hjælpen

Mvh. Kurt