Køb af NAS
Fra : Jarhead

Dato : 24-01-10 08:03

Hejsa

Jeg har besluttet mig for at købe en NAS fra Synology. Men hvilken er jeg
ikke sikker på, har kigget lidt på de 2 her
http://www.synology.com/enu/products/DS210j/index.php ( ca. 1300 ,-)eller
http://www.synology.com/enu/products/DS209/index.php ( ca. 1800,-)

Hvilken af de 2 er det bedste valg til hjemme/privat brug? Hvilken af de 2
bruger jeg bedst mine sparsomme penge på?

Mvh
René

Fra : Henning

Dato : 24-01-10 21:03

On Sun, 24 Jan 2010 08:03:12 +0100, "Jarhead" <jarheadgmail.[com]>
wrote:

> [...]
>
>Hvilken af de 2 er det bedste valg til hjemme/privat brug? Hvilken af de 2
>bruger jeg bedst mine sparsomme penge på?

Til privat/hjemmebrug - så siger det sig selv

DS210:
Budget-friendly 2-bay NAS server for Home and Small Business

DS209:
Feature-rich 2-bay SATA NAS Server for Workgroups and Offices