Fejl 2010 opstart
Fra : Svend Henriksen

Dato : 24-01-10 11:43

Hej Når jeg starter min ibm t 43 kommer der en fejlmeddelse der hedder 2010
noget med min harddisk,er det noget der kan gøres noget ved .eller må jeg
leve med det,håber nogen kan hjælpe med et svar.Mvh Svend

Fra : Campus-one

Dato : 24-01-10 12:13

"Svend Henriksen" <shkh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Når jeg starter min ibm t 43 kommer der en fejlmeddelse der hedder
> 2010 noget med min harddisk,er det noget der kan gøres noget ved .eller må
> jeg leve med det,håber nogen kan hjælpe med et svar.Mvh Svend

Hej, se lige her

http://www.thinkwiki.org/wiki/Problem_with_non-ThinkPad_hard_disks

When replacing the system disk with one that is not a ThinkPad option
designed for the specific model, the BIOS will display an "Error 2010"
warning during every boot. The system may still boot successfully, but may
be unreliable or slow.

Der er løsnings foreslag på siden også.

Hilsen Campus-one