Mangler du en billig mobil.?
Fra : Billig mobil

Dato : 23-01-10 22:31

Hvis du er på udkig efter en ny billig mobil online, kan det anbefales
at du besøger dette site -> http://mobilligt.net..
De tilbyder rigtig mange fede mobiler, og så koster de allesammen kun
1kr.. Så kan det jo dårligt findes meget billigere..
Derudover finder du billige mobilabonnementer ved at besøge denne url -

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 24-01-10 12:01

"Billig mobil" <bonusdepositgames@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
1kr.. Så kan det jo dårligt findes meget billigere..
Derudover finder du billige mobilabonnementer ved at besøge denne url -

Tja. Man skulle måske få sønnen til at sætte en lille side op med en simpel
softwarepakke og tjene lidt på links/salg.

Iøvrigt er dit spam uvelkommen her.

PH

Fra : Anders

Dato : 24-01-10 07:58

> [...]
1kr.. Så kan det jo dårligt findes meget billigere..
Derudover finder du billige mobilabonnementer ved at besøge denne url -

SPAM

Fra : JK

Dato : 24-01-10 10:23

"Anders" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1kr.. Så kan det jo dårligt findes meget billigere..
> Derudover finder du billige mobilabonnementer ved at besøge denne url -

Jep der røg lige en masse mulige kunder i svinget der

Fra : Anders

Dato : 24-01-10 10:31

"JK" <jkhaderdaspamellernoget@hotnotmail.virkerikkenej> skrev i en
meddelelse news:4b5c11a0$0$4819$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> "Anders" <fornavn@efternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Jep der røg lige en masse mulige kunder i svinget der

Hvis man ser på totalprisen, så er der alternativer....

Fra : Billig mobil

Dato : 26-01-10 07:07

PH --> Du bør vidst læse lidt i din lektie, for du er vidst ikke helt
klar over hvad spam er... Det er måske sådan du forsøger at vælte
konkurrenter af banen.? Ved at beskylde dem for spam.?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-01-10 15:21

> [...]

>klar over hvad spam er... Det er måske sådan du forsøger at vælte
>konkurrenter af banen.? Ved at beskylde dem for spam.?

Det er ligemeget, men reklame er under alle omstændigheder
uønsket i debatgrupperne.

Der findes grupper til den slags.
--
Kerim
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 26-01-10 15:24

PH --> Du bør vidst læse lidt i din lektie, for du er vidst ikke helt
klar over hvad spam er... Det er måske sådan du forsøger at vælte
konkurrenter af banen.? Ved at beskylde dem for spam.?

Jeg beskylder dig ikke for spam. Det er spam.

Konkurrenter!!!?? Det er ikke mig der har en kommerciel discounthjemmeside
hvor jeg forsøger at få kunder ved at spamme NG.

I gamle dage gik man ud og hakkede roer i trange tider. Idag starter man en
webside.

PH

PH

Fra : Billig mobil

Dato : 26-01-10 10:20

On 26 Jan., 15:23, "Peter Hansson \(7870\)" <pe...@ahansson.net>
wrote:
> [...]
> hvor jeg forsøger at få kunder ved at spamme NG.
>
> I gamle dage gik man ud og hakkede roer i trange tider. Idag starter man en

Fint hvis jeg har valgt den forkerte gruppe, så er det vel bare lige
at skrive det og så burde den jo ikke være længere..
Men så er der personer som dig, som åbenbart ikke har meget andet at
lave end at sidde og spille klog på nettet, men spam syns jeg ikke det
er, da jeg forbinder spam med at sende samme tekst til tusinder eller
millioner af sider, og så vidt jeg ved har jeg kun sendt en meddelse
til denne gruppe, og vidste jeg det ikke var tilladt i denne gruppe,
ja så havde jeg sgu nok ikke skrevet...
God fornøjelse med dine roer, jeg har det nu helt fint med at tjene
penge på nettet fremfor at hakke roer... Så det lader jeg dig om..
Men hatten af for dig, det er sikkert helt fint at der findes folk som
dig, som kan lave et problem ud af ingenting...
Jeg håber da du får det bedre af det, for ellers kan jeg ikke lige se
hvad du får ud af det her..
Hvis du bare havde skrevet at meddelser som den ikke er tilladt i
denne gruppe, så havde du faktisk sagt nok...
For det var ikke min hensigt at spamme.. Hvis det var min hensigt,
havde jeg nu valgt at gøre det på en helt anden måde...
Og så nok ikke lige på Google.. Hvis du havde til hensigt at sende
spam, ville du så gøre det på Google.? Nej vel..?

Fra : Anders

Dato : 26-01-10 19:06

wrote:
> [...]

Og så nok ikke lige på Google.. Hvis du havde til hensigt at sende
spam, ville du så gøre det på Google.? Nej vel..?

Her i NG'erne, betegnes dit indlæg som reklame for en hjemmeside, der sælger
mobiltelefoner, og reklamer er ikke tilladt i NG'erne.

Desuden kan telefonerne også fåes væsentligt billigere, hos andre
forhandlere, end dem du sælger dem til....
- Men det er en anden sag....

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 26-01-10 19:19

wrote:
Men hatten af for dig, det er sikkert helt fint at der findes folk som
dig, som kan lave et problem ud af ingenting...

Nu var det jo ikke mig der beskyldte dig for unfair konkurrence eller noget
med at vælte konkurrenter af banen.
Du insiunierer hermed at jeg skulle have en eller anden kommerciel interesse
i at sige at du rent faktisk spammer gruppen. Dette helt uden konkret viden
om mig.

Det er måske dig der gør et problem ud af ingenting.

Eller var det var måske snarere den lidt milde kritik af din webside, der
var den egentlige årsag til polemikken.?

PH

Fra : Billig mobil

Dato : 26-01-10 10:24

On 26 Jan., 15:21, Kerim Ellentoft <ke...@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
> --
> Kerim
> Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Det forstår jeg og jeg undskylder mange gange...
Det var ikke for at lave ballade, og det sker ikke igen, men jeg er
glad for der er nogle der kan sige tingene på en normal måde..
Det ku PH lære meget af..
Tak Kerim.. c",)