MS Windows
briani 27239
Åhh Hjælp mig slettet Word 97 fil
Fra : M.H

Dato : 24-01-10 03:36

Jeg har slettet en word fil og tømt papirkurven
Kører win 7
Ved datoen og noget af filnavnet
Har prøvet adskillige programmer uden positiv resultat
( min word gemmer ikke seneste åbnede doc af sikkerheds hensyn ) Satans
(unndskyld)
Det er skrevet i office 2007 men gemt som en Word komp 97-2003 fil
Først på skrivebordet. Slettet og tømt papirkurven
Kan jeg finde det med et eller anden program
Jeg har prøvet
diskdigger
PC Inspector File Recovery4
REST2514
øv øv øv

Fra : /John

Dato : 24-01-10 03:54

"M.H" <invalid@email.adress> skrev i en meddelelse

> Har prøvet adskillige programmer uden positiv resultat

Lidt flere du kan lege med:

http://www.snapfiles.com/Freeware/system/fwdatarecovery.html

Tip: Recuva er måske værd at kigge nærmere på :)

God jagt!

John

Fra : Anders

Dato : 24-01-10 21:01

M.H skrev:
> [...]
> Først på skrivebordet. Slettet og tømt papirkurven
> Kan jeg finde det med et eller anden program

Tjae, først og fremmest må du absolut ikke installere filer på det drev
hvor den tabte fil lå!!!!!!!!
Du risikerer at temp-filer og/eller recovery-filer overskriver din tabte
fil, da dens sektorer nu står ledigmarkerede!
Du skal altså starte dit recoveryprogram fra en anden partition, disk
eller eksternt drev (USB-stik etc.)
Recuva er et kendt og anerkendt værktøj til gendannelse.
Rap-rap

Fra : Rado

Dato : 24-01-10 21:09

On Sun, 24 Jan 2010 21:00:51 +0100, Anders <anders@and.dk> wrote:

> [...]
>Du risikerer at temp-filer og/eller recovery-filer overskriver din tabte
>fil, da dens sektorer nu står ledigmarkerede!

Derfor er det altid en god ide at bruge en seperat disk eller
partition til data, for den bliver der normalt ikke skrevet til
medmindre man selv gør det. Windows partitionen derimod bliver der
konstant skrevet til uden at man har nogen kontrol over det, især når
systemet startes op.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 23:22

> [...]
> Først på skrivebordet. Slettet og tømt papirkurven
> Kan jeg finde det med et eller anden program

Jeg har før brugt et lille program som lægges på evt diskette. Du vil helt
sikker få en advarsel fra din virus scanner! Programmet hedder "restore" og
har hjulpet mig mange gange så længe det ikke er store tunge filer.
Jeg kan lægge det op på dk.binaer ( der hylede de op sidst VIRUS VIRUs hæhæ)
eller sende det til dig på mail, hvis du lige skriver til min mail.
NB. Jeg ved ikke om det funker i Win 7
Mvh Jens_a. 3060

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 23:28

"jens_a. 3060" <jens_a.jens(snabel A)forum(dot)dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg kan lægge det op på dk.binaer ( der hylede de op sidst VIRUS VIRUs
> hæhæ) eller sende det til dig på mail, hvis du lige skriver til min mail.

Argh du kan hente det her:
http://www.snapfiles.com/get/restoration.HTML

Mvh Jens

Fra : Jante