MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejlmelding på Explore 8
Fra : Henning Laursen

Dato : 23-01-10 22:27

Hej NG.
Jeg har netop installeret Windows 7 med internet explorer 8.
Kan godt gå f.eks. på Google, men får en besked i venstre hjørne "der opstod
en fejl på siden" med en gul trekant.
Jeg kan ikke downloade noget f.eks. Adobe, men får i stedet fejlmeldingen.
Har prøvet at nulstille IE uden resultat.
Jeg kunne naturligvis starte forfra med installation af Win 7, men jeg har
også installeret et antiviru/Firewall program. Jeg mister her en af 3 mulige
installationer.

Er der nogen der ved hvad det skyldes -og kender en løsning.

Mvh.
Henning

Fra : Pico

Dato : 23-01-10 23:10

Henning Laursen wrote:
> [...]
> en af 3 mulige installationer.
>
> Er der nogen der ved hvad det skyldes -og kender en løsning.

Jeg gør ikke, men du har nok bedre muligheder for kvalisiferet svar i
dk.edb.internet.software.brovser.
--
MVH
Pico

Fra : Henning Laursen

Dato : 24-01-10 00:38

Tak for dit svar.
Jeg har nu postet den samme tekst i dk.edb.internet.software.brovser.

Mvh.
Henning