Printer driller, blæk tørt?
Fra : uh

Dato : 23-01-10 23:48

Har lovet at se på den for min svigerdatter, den har stået længe - flere
mdr. - uden at kunne noget, nu skal det stå sin prøve, om den helt skal
opgives. Blækniveauet er lavt, men ikke alle patroner (5 ialt) er helt
tomme. Der har været brugt uoriginale, men de nuværende er mærkevaren.

Printeren vil ikke lade mig forsøge nogen ting andet end at skifte patroner,
(softwaren giver ikke den mulighed), hvilket vi ikke vil ofre hvis den
alligevel ikke duer bagefter. Jeg har en sort original patron, stadig
indpakket, men vil gerne forsøge at få printeren igang først. Kan man ikke
opløse blækket ved at lade patroner stå lidt i blød i sprit? eller andet?
Der er ikke mulighed for at få lov til at rense skrivehoveder som jeg kan
med min HP.

Kan det mon være et krav at alle 5 patroner skal være ok for at printeren
vil forsøge sig?

Det drejer sig om en Epson Stylus 4400.

Mvh uh