De voldelige sindsyge!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-01-10 19:58

Sænk en mands Testosteron niveau og han bliver en voldelig sindsyg!
Mænds hjerner vejer i gennemsnit 200-300 gram mere end kvinders!
det er en hulens masse hjerne celler!

200-300 gram kroppen ikke kan opretholde uden den ekstra Testosteron!
Betændelse i hjernen gør mændene voldelige og sindsyge!

De forstod det aldrig! Sidde på deres knæ, lave en kunstig trædestol
med deres hænder samlet foran sig! Modtage legmet! Få en klat!
Og skylle munden i lidt alkohol! Så de kunne få noget Testosteron ind og
blive lidt klogere!

Når det gøres med programmering og hypnose så er det vrede og sex lyst de
går efter!
--
Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
http://groups.google.dk/group/alt.politics/msg/d391046c6fd88d84?hl=da&dmode=source

Fra : Nana

Dato : 23-01-10 20:42

"Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev i en meddelelse
> [...]
> blive lidt klogere!
>
> Når det gøres med programmering og hypnose så er det vrede og sex lyst de

Kan du ikke slappe lidt af med udråbstegnene? Der FINDES andre tegn, ok?
Til dem der ikke gider at klikke på dine links, men bare vil vide hvad det
er du vil, er noget brugbart og forståeligt info måske fedt? Du får nok mere
respons på den måde.

Fra : Georg

Dato : 24-01-10 19:15

"Nana" <nana@phobiasild.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev i en meddelelse

Hvor i windows mail kan man blokere en afsender?

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-01-10 21:37

In news:4b5c8e16$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Georg <thenightowl71@gmail.com> typed:

> Hvor i windows mail kan man blokere en afsender?

Det gør du ved at markere afsenderen og derefter går ind i
"Meddelelse>uønsket e- mail>tilføj afsender til listen over blokerede
afsendere"

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-01-10 17:11

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det gør du ved at markere afsenderen og derefter går ind i "Meddelelse>uønsket e-
> mail>tilføj afsender til listen over blokerede afsendere"

Dig også!
Toxoplasmosis Gondi findes i katte urin! Hvis en rotte kommer i kontakt med det
bliver den aggressiv og mister frygten for katten! For katte er den en symbiont!

For rotter og mus er den dødbringende, For mennesker er den livsødelæggende!
Den gør folk sindsyge! Katte er et nyttedyr! ikke et kæledyr!
Hold den væk fra børn, lær dem at det er bedre at give den et spark,
det kan redde deres liv!

Måske endda prop den i en Tønde? Og slå katten af Tønden!

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-01-10 20:37

In news:4b5f1414$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Peter Nicolaysen <cavp@rznvy.qx (ROT13)> typed:
> [...]
> spark,
> det kan redde deres liv!
>
> Måske endda prop den i en Tønde? Og slå katten af Tønden!

Jeg tror at du skulle prøve en psykiater, hvis det da ikke allerede er for
sent - stakkel

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-01-10 10:20

> [...]
> Peter Nicolaysen <cavp@rznvy.qx (ROT13)> typed:

> Jeg tror at du skulle prøve en psykiater, hvis det da ikke allerede er for sent -

Nej så risikere man bare at blive tilsvinet med en løgnhistorie, som alle nægter
at fortælle hvad er! Fordi den der har opdigtet den, påstår man er en voldelig
sindsyg! Men sandheden er at historien er løgn og opdigteren bare ikke kan
holde til at se en i øjene!

Så er løsningen for opdigteren jo selvfølgelig at gøre en til en "voldelig sindsyg"
officielt! bagefter!

the DF way!

Man opdager det når folk fra den ene dag til den anden opføre sig over for en som om
man er blevet filmet kneppe en ged med et skjult kamera!
(og man selv er fuldstændig uvågen)
Og folk er for bange til at sige det til en, så man får aldrig chancen til at sige:
Det der er løgn! Det der er Usandt!
Eller også så er det gjort mens man er hypnotiseret eller programmeret!

Slået ihjel af løgnhistorier! Man ikke kan forscvare sig imod! Ligesom halvdelen af
familien!

Og nej Psykofarmaka er ikke løsningen! Løsningen er at vide alt! Også folks tanker!
Helt ned på et niveau, så man kan styre dem med ens egne!

Alt hvad hold B kan! det kan jeg også og bedre!

Alle Religiøse mirakler er kvante mekanik!

Og når dem man tror hjælper altid tortere, så bliver hjælpen ramt!

Bæstets nummer er 911/112, en lille fælde så de kan komme rendende og "hjælpe"
i mit eget land!

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-01-10 13:39

In news:4b600521$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]
>
> Og når dem man tror hjælper altid tortere, så bliver hjælpen ramt!
>
> Bæstets nummer er 911/112, en lille fælde så de kan komme rendende og

*PLONK*

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 23-01-10 20:07

On Sat, 23 Jan 2010 19:57:52 +0100, "Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx
(ROT13)> wrote: En masse mækværdigheder

Hvis du skynder dig at slette dit indlæg er der ikke så mange der
bemærker fejlplaceringen.

/Hans

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 23:51

Hans Kjaergaard kom med følgende:
> On Sat, 23 Jan 2010 19:57:52 +0100, "Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx
> (ROT13)> wrote: En masse mækværdigheder
>
> Hvis du skynder dig at slette dit indlæg er der ikke så mange der
> bemærker fejlplaceringen.

LOL

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 25-01-10 10:05

Hans Kjaergaard skrev:
> [...]
> (ROT13)> wrote: En masse mækværdigheder
>
> Hvis du skynder dig at slette dit indlæg er der ikke så mange der

for sent..

- cep

Fra : Lyrik

Dato : 26-01-10 15:23

On 26 Jan., 20:36, "Tove Krieger" <missmini...@invalid.dk> wrote:
> Innews:4b5f1414$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Peter Nicolaysen <c...@rznvy.qx (ROT13)> typed:

> Jeg tror at du skulle prøve en psykiater, hvis det da ikke allerede er for
> sent - stakkel
,,,,,,,,,,

T. gondii infections have the ability to change the behavior of rats
and mice, making them drawn to rather than fearful of the scent of
cats. This effect is advantageous to the parasite, which will be able
to sexually reproduce if its host is eaten by a cat.[11] The infection
is highly precise, as it does not affect a rat's other fears such as
the fear of open spaces or of unfamiliar smelling food.
Studies have also shown behavioral changes in humans, including slower
reaction times and a sixfold increased risk of traffic accidents among
infected males[12], as well as links to schizophrenia including
hallucinations and reckless behavior[13]. Additionally, studies of
students and conscript soldiers in the Czech Republic in the mid-1990s
highlighted the fact that infected people showed different personality
traits to non-infected people—and that the differences depended on
sex. Infected men were more likely to be aggressive, jealous and
suspicious, while women became more outgoing and showed signs of
higher intelligence.[14]
The prevalence of human infection by Toxoplasma varies greatly between
countries. Factors that influence infection rates include diet
(prevalence is possibly higher where there is a preference for less-
cooked meat) and proximity to cats. It has been suggested that climate
change will also influence Toxoplasma gondii prevalence in some
regions of the world.[15]

Hilsen
Jens