Iphone 3Gs
Fra : KS

Dato : 22-01-10 14:56

min søn har lige købt en iPhone 3Gs...
den kan ikke sende/modtage via bluetooth.... nogen der ved hvad skal skal
gøre for at få det i stand??

på forhånd tak
mvh
Kenneth

Fra : JSH [9800]

Dato : 22-01-10 15:18

Jeg "lytter" spændt - har samme problem!

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 22-01-10 15:39

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg "lytter" spændt - har samme problem!
Et sted har jeg læst, at man ikke kan sende musikfiler via bluetooth på en
iPhone.
Bluetooth kan blot bruges til hovedtelefoner og ikke andet.
Vi har i familien forsøgt og nået til samme resultat.

På hjemmesiden
http://www.mobil.nu/ArticlePages/200901/28/20090128041820_MDK342/20090128041820_MDK342.dbp.asp
kan læses følgende:
En af manglerne ved iPhones nuværende Bluetooth er evnen til at overføre
filer, men det har manden bag iBluetooth-projektet tilsyneladende fundet råd
for. På en nye video ses et resultat af iBluetooth Project, og videoen viser
en iPhone forbinde og overføre filer via Bluetooth med både en stationær Mac
og en Sony Ericsson K550i.

Det nye Bluetooth-program er dog endnu ikke færdigt. Og når det bliver
færdigt, vil det heller ikke være at finde i Apples App Store, da Apple
næppe vil tillade det. I stedet vil det kunne findes på Cydia under iSpazio,
hvis man vel at mærke har en jailbroken iPhone

Med venlig hilsen
Hans-Jørgen
www.sarastro.dk

Fra : co@ch [4130]

Dato : 22-01-10 15:58

"KS" <kennedFJERN@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> min søn har lige købt en iPhone 3Gs...
> den kan ikke sende/modtage via bluetooth.... nogen der ved hvad skal skal
> [...]
Det er der ingen iphone's der kan.
Bluetooth er kun til få udvalgte enheder, så som headsets, parrot
mobiltilslutning osv.

Du kan ikke engang koble 2 iphones sammen via bluetooth

Mvh
Bri@n

Fra : KS

Dato : 22-01-10 20:44

"KS" <kennedFJERN@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> min søn har lige købt en iPhone 3Gs...
> den kan ikke sende/modtage via bluetooth.... nogen der ved hvad skal skal
> [...]
tak for svar - øv og skod....

mvh
kenneth

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-10 00:21

> tak for svar - øv og skod....

Han skulle have købt en HTC HD2 (IPhone Killer).

--

mvh kimilar

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-01-10 00:24

kimilar kom med denne ide:

> Han skulle have købt en HTC HD2 (IPhone Killer).

....eller ventet på en X10

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 23-01-10 05:54

> kimilar kom med denne ide:

> ...eller ventet på en X10
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

El. en W995

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-01-10 22:43

Anders:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> El. en W995

Dårlig browser

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 25-01-10 07:07

> Anders:

> Dårlig browser
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

SE's egen har altid været dårlig, men man kan jo installere en anden
browser.

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 24-01-10 18:08

kimilar skrev:

> Han skulle have købt en HTC HD2 (IPhone Killer).

Præcis... Jeg har en HD 2'er og tosset glad for den..
eller han skulle købe en Google nexus - den retter sig mere mod ungdommen...

Thore

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 23-01-10 13:29

KS skrev:
> min søn har lige købt en iPhone 3Gs...
> den kan ikke sende/modtage via bluetooth.... nogen der ved hvad skal skal
> gøre for at få det i stand??

Sælge den og købe en HTC Nexus...

Thore