Garmin Zumo 660
Fra : Bo Christensen

Dato : 22-01-10 19:35

hejsa,
jeg har lige anskaffet mig en 660er, jeg er blevet lidt i tvivl om TMC
delen af den, jeg kan se af specs at der skal bruges en ekstra antenne,
men jeg kan kun finde denne antenne til bil montering, og det var jo
ikke meningen.
Nogen raad ?
desuden ville jeg gerne kunne se batteri status fra navigationssiden,
ejheller dette kan jeg se en mulighed for, jeg har skrevet til garmin
support, men de svarer ikke :(
mvh bo (som har sin garmin quest med ram mount til salg i
dk.marked.privat.mc.stumpemarked hvis du mangler en saadant)

Fra : Søren

Dato : 22-01-10 20:28

har selv en 660'er og er yderst tilfreds !

hvad med at sætte ledningen til mc-batteriet? så behøver du ikke
spekulere på om den løber tør...

og ja, du skal bruge en ekstra lille antenne til TMC.

se her: http://sodan.dk/xl1200n2009/work/2/P8268485s.jpg

Søren

Fra : Bo Christensen

Dato : 25-01-10 08:29

> og ja, du skal bruge en ekstra lille antenne til TMC.
er den på billedet ?

> se her: http://sodan.dk/xl1200n2009/work/2/P8268485s.jpg
Jeg har i weekenden kablet til batteri, så korrekt mht strøm,
dog kan jeg godt lide at vide at jeg ikke løber tør midt i en storby,
så der er nok lidt psykologi indvolveret :D

Jeg har iøvrigt en lidt pænere (i mine øjne) monterings ting til din
flotte harley, en tech mount. Den købte jeg til en låne harley i USA;
skriv hvis du du er intereseret, mailadressen i gruppen er den korrekt.
Tak for hjælpen
bo

Fra : Søren

Dato : 25-01-10 12:21

du må gerne maile den til sodan snabela sodan punktum dk

her er et par skud mere af min: http://sodan.dk/g.jpg

Fra : Bo Christensen

Dato : 25-01-10 12:10

hvad hedder antennen ?