TB viser ikke undermapper.
Fra : Per H

Dato : 22-01-10 18:09

Har lige hentet den sidste nye TB på DK. men den viser ikke mine
undermapper jeg selv har oprettet under "indbakke" som jeg havde i
tidligere vertioner af TB. Hvad sker der lige her.? Prøver jeg at
oprette dem igen, får jeg at vide at de findes i forvejen.
Jeg opdaterede TB.!
Hvordan får jeg dem at se igen.?

Jeg er nu på den gamle TB.(igen)

per

Fra : Kim in Farum

Dato : 22-01-10 18:15

"Per H" skrev i meddelelsen

> Hvordan får jeg dem at se igen.?

Hej Per

Dobbelt klik på 'Lokale mapper' eller klik på den lille trekant til venstre
for
den lille skærm ved siden af 'Lokale mapper'

- Kim

Fra : Per H

Dato : 22-01-10 20:10

On Fri, 22 Jan 2010 18:14:49 +0100, "Kim in Farum"
<kiminfarum@VirkerIkke.dk> wrote:

> [...]
>for
>den lille skærm ved siden af 'Lokale mapper'

kan ik se at der er noget der hedder lokale mapper?

per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-01-10 18:19

Den 23-01-2010 00:08, Per H skrev:
> Har lige hentet den sidste nye TB på DK. men den viser ikke mine
> undermapper jeg selv har oprettet under "indbakke" som jeg havde i
> tidligere vertioner af TB. Hvad sker der lige her.?

Kan du være kommet til at klikke på menulinjen over
mappeoversigten? Hvis der ikke står "Alle mapper", så prøv
at klikke på pileknapperne.

> Jeg er nu på den gamle TB.(igen)

Det kan normalt ikke anbefales at gå tilbage til den gamle
version, hvis man har haft 3'eren installeret. Der er lavet
om på nogle af tingene (bl.a. brug af SQLite database), så
man risikerer, at profilen ikke vil virke i 2'eren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til betydningen af svære ord og ordsprog:

Fra : Per H

Dato : 22-01-10 20:14

On Sat, 23 Jan 2010 00:19:21 +0700, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Kan du være kommet til at klikke på menulinjen over
>mappeoversigten? Hvis der ikke står "Alle mapper", så prøv
>at klikke på pileknapperne.

"vis/mapper /alle"

> [...]
>om på nogle af tingene (bl.a. brug af SQLite database), så
>man risikerer, at profilen ikke vil virke i 2'eren.
det virkede ellers helt perfekt.

men vil jo have mine private mapper med i den nye TB

per

Fra : Per H

Dato : 22-01-10 20:19

> [...]

>Kan du være kommet til at klikke på menulinjen over
>mappeoversigten? Hvis der ikke står "Alle mapper", så prøv

tjekkede lige igen.. Hvis jeg trykker på piletasterne, så kommer mine
private mapper frem. MEN, så vises Indbakken ikke:

Alle mine mapper skulle jo gerne vises, så jeg ser dem på "en gang"
uden at skulle bruge piletaster.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-01-10 20:44

Den 23-01-2010 02:19, Per H skrev:

> [...]
> private mapper frem. MEN, så vises Indbakken ikke:
>
> Alle mine mapper skulle jo gerne vises, så jeg ser dem på "en gang"

Prøv at klikke nogle flere gange - indtil der står "Alle
mapper".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Per H

Dato : 22-01-10 21:11

On Sat, 23 Jan 2010 02:44:19 +0700, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Prøv at klikke nogle flere gange - indtil der står "Alle
>mapper".

der er mine private mapper ikke med.

under "seneste mapper, ser det ud til at alle mine mapper er med. men
i en underlig rækkefølge, der ikke kan ændres på-

per

Fra : Per H

Dato : 22-01-10 21:14

On Sat, 23 Jan 2010 02:44:19 +0700, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Prøv at klikke nogle flere gange - indtil der står "Alle
>mapper".

Men jeg kan jo lægge dem over i en Favortimappe, og se dem derfra.

per