MS Windows
briani 27239
Win 7 og messenger
Fra : jan

Dato : 22-01-10 08:04

Hej
Jeg har lige fået windows 7, men kan ikke lige finde ud af hvordan jeg
fjerner messenger så den ikke starter op hver gang jeg starter pc'en.

Er der et sted jeg kan deaktivere den fra opstart, så jeg stadig kan slå den
til igen - hvis jeg engang med tiden vil få lyst til at bruge messenger -
eller skal den fjernes helt.

mvh
Jan

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 22-01-10 09:52

jan skrev:

> Er der et sted jeg kan deaktivere den fra opstart, så jeg stadig kan slå den
> til igen - hvis jeg engang med tiden vil få lyst til at bruge messenger -
> eller skal den fjernes helt.

Gælder for Windows Live Messenger:
- Åbn Messenger.
- Gå ind under Funktioner -> Indstillinger
- Vælg menupunktet "Log på".
- Fjern flueben ved "Kør automatisk Windows Live Messenger, når jeg
logger på Windows".

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : jan

Dato : 22-01-10 12:46

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> - Vælg menupunktet "Log på".
> - Fjern flueben ved "Kør automatisk Windows Live Messenger, når jeg logger

Tak for hjælpen.

Nemt når man ved det

Mvh Jan

Fra : emjeppesen

Dato : 22-01-10 09:48

jan skrev:

>Er der et sted jeg kan deaktivere den fra opstart

Installer CCleaner
Under værktøjer - opstart
kan du slete eller deaktivere de programmer, du ikke ønsker skal
starte op sammen med windows.

Hilsen emj

Fra : kasper jensen

Dato : 12-02-10 07:56

On 22 Jan., 09:52, Philip Nunnegaard <nunnenos...@hitsurf.dk> wrote:

> [...]
> - Vælg menupunktet "Log på".
> - Fjern flueben ved "Kør automatisk Windows Live Messenger, når jeg

Hej kan man ikke slette windows live messenger fra windows 7
hilsen kasper jensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-02-10 14:43

Jo, men hvorfor har du installeret den hvis du ikke vil have den?
Anyway, Den fjernes på standard måden via Control Panel | Programs and
Features. Vælg Windows Live Essentials og vælg at afinstallere et
eller flere af Live programmerne.