dekorere muffins/cupcakes
Fra : S.B.

Dato : 20-01-10 22:45

Mangler lidt en opskrift på hvordan man laver det man dekorere med
lidt a la det her

http://www.amazon.com/gp/product/images/B001GQ2QOU/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=133140011&s=digital-text

Hvad er der brugt for at kunne lave denne dekoration?
Ud over fantasi og dygtighed

Søren

Fra : Tine

Dato : 20-01-10 23:18

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvad er der brugt for at kunne lave denne dekoration?

Hej Søren!
Der er anvendt en smørcreme eller buttercream. Der findes utallige
opskrifter på alverdens forskellige typer buttercream på nettet. Jeg
foretrækker IMBC (Italian Meringue Buttercream), men SMBC (Swiss Meringue
Buttercream) er også god. Et godt sted at søge opskrifter og gode råd er
disse kagefora:
http://www.cakecentral.com/ eller http://www.kageportalen.dk/ + Youtube er
fyldt med små lærerige tutorials.
Til at lave hundepelseffekten på kagerne er der anvendt en bladtylle.
Hilsen
Tine

Fra : S.B.

Dato : 20-01-10 23:28

"Tine" <tinek@dlgmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fyldt med små lærerige tutorials.
> Til at lave hundepelseffekten på kagerne er der anvendt en bladtylle.

Takker
Skulle bare vide hvad det hed, så støver jeg nogen opskrifter op på google

Om mine evner så rækker til at lave det, ja det vil tiden vise

Søren