Værkstedsplads i Kbh ???
Fra : GRISEN

Dato : 21-01-10 03:23

Er der nogen der kender til en ledig værkstedsplad i Kbh?
Meget gerne Vesterbro.

Der skal være så meget plads at man kan gå rundt om en mc - og helst
lidt plads til reservedele.

Jeg er både interesseret i en alm. garage og skruefællesskab hvor der
er andre hobby-mekanikere.
Har ikke specielt brug for værktøj

mvh
Jan

Fra : Nyheder

Dato : 22-01-10 12:27

Hej jan

Jeg har sendt dig mail direkte om en mulighed. Du kan bare kontakte mig.

vh

Niels

"GRISEN" <egeriis@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

---
avast! Antivirus: Indkomne besked er ren.
Virus Database (VPS): 100121-0, 21-01-2010
Testet: 21-01-2010 12:53:00

Fra : GRISEN

Dato : 22-01-10 08:47

On Jan 22, 12:27 pm, "Nyheder" <r...@drewes.se> wrote:

> Jeg har sendt dig mail direkte om en mulighed. Du kan bare kontakte mig.

Takker.
Den var røget i spamfiltret, men nu er der sendt svar til din
mail.

mvh
Jan