MS Windows
briani 27239
Win 7 bryder ned/vil ikke opdatere updates~
Fra : Jesper

Dato : 21-01-10 07:15

Hej.
Har for ca 2 uger siden købt ny stationær pc med Win 7 og har glædet mig
at bruge det - men det har været en stor skuffelse, da det flere gange
er brudt ned med "blå skærm" Har lavet recovery nogle gange og p.t.
kører det ok, men der er dog nedenstående opdateringer fra Windows
update som min pc bestemt ikke vil installere. Min harddisk går helt
amork når jeg prøver, og mine programmer vil generelt så ikke svare.
Harddsken arbejder vildt /larmer vildt, men der sker intet....

Der er tale om følgende opdateringer til Office 2007: KB 969613, KB
972581 og KB 973704.
Det skal anføres, at jeg alene har Office 2007 i en 60 dages
prøveversion, som jeg p.t. ikke har aktivert - men går ikke ud fra at
det er problemet, da andre opdateringer til Office 07 er gået igennem.
Jeg har ikke den store pc viden - så hvad gør jeg?
Kan det være harddisken? Hvordan undersøges harddisken udover med CHKDSK?
Håber meget at I kan hjælpe. da jeg har hårdt brug for, at maskinen
kommer til at fungere stabilt.
Mvh
Jesper.

Fra : KentBM

Dato : 21-01-10 14:44

On 21/01/10 07.14, Jesper wrote:
> [...]
> amork når jeg prøver, og mine programmer vil generelt så ikke svare.
> Harddsken arbejder vildt /larmer vildt, men der sker intet....
Har du overvejet om der er en hardware-fejl? Hvis ikke den blå skærm
siger dig nogetog den kun er 2 uger gammel, så ville jeg aflevere Pcen,
da den så må siges at være syg fra starten.

--

Kent

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-10 16:05

Jesper skrev:
> [...]
> Kan det være harddisken? Hvordan undersøges harddisken udover med CHKDSK?
> Håber meget at I kan hjælpe. da jeg har hårdt brug for, at maskinen
Hvis du alligevel ikke vil aktivere Office 2007 så prøv at afinstallerer
den og se om ikke Win7 bliver stabil, hvis ikke ville jeg aflevere den
til sælger igen da din PC så nok har en hardwarefejl.

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-01-10 23:59

Jesper skrev:

> da det flere gange er brudt ned med "blå
> skærm"

Aflever den til leverandøren og fortæl om de
problemer du har!

Det kan både være hard- eller softwarefejl, det
er ikke til at sige - det må leverandøren kunne
finde ud af.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk