Ny printer søges
Fra : Leif

Dato : 20-01-10 21:17

Min Canon MP800 er død..

Jeg skal bruge en erstatning herfor og vil lige høre om I
har nogle erfaringer at trække på?

Blæk, gerne foto-opløsning ala Canon 9600x4800 1pl,
ønskeligt med A3 - ikke et must.

Umiddelbart ser det ud til at MP980 er alt for dyr i
blæk-drift i flg. div. indlæg på nettet.....

Mvh, Leif

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-01-10 23:25

Leif skrev:

> Umiddelbart ser det ud til at MP980 er alt for dyr i
> blæk-drift i flg. div. indlæg på nettet.....

Hvad med en laser-løsning i stedet, her koster det
kun en 1/4 i forhold til en blæk-løsning?

Den er naturligvis lidt dyrere i indkøb, men det er
meget hurtigt sparet hjem.

Jeg er meget glad for min HP farvelaser med
netværk og duplex og det hele - det kører bare for
hele familien.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Leif

Dato : 22-01-10 08:22

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen news:4b58d430$0$278$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> meget hurtigt sparet hjem.
>
> Jeg er meget glad for min HP farvelaser med
> netværk og duplex og det hele - det kører bare for

Har fravalgt laser pga. deres lavere opløsning.
Mvh, Leif