Erfaringer med mikrofon/høretelefonsæt?
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 20-01-10 14:29

Jeg har oplevet et par gange, at folk har svært ved at høre mig ordentligt,
når jeg taler med dem i telefon via mit medleverede headset (Iphone). Andre
gange synes der ikke at være problemer - jeg har f.eks. givet interview til
P4 via headsettet uden at høre negative kommentarer til lydkvaliteten.
Men af og til er det tydeligt, at folk har svært ved at høre mig - Hiver jeg
så stikket ud og taler direkte i telefonen er der ikke noget problem.

Jeg har prøvet at indtale en test via diktafonen og så aflytte den igen, og
der var talen klar og tydelig.

Jeg er ked at at skulle undvære den frihed et headset giver, specielt i mit
arbejde, så hvad er jeres erfaringer?

Findes der headset, der er specielt gode, evt. bluetooth? er det tilfældigt
og relateret til forbindelsen, siden det virker svingende? jeg hører gerne
gode råd, for jeg vil da gerne have at mine beskeder kommer forståeligt
over.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger