19" vægskab
Fra : CC

Dato : 20-01-10 11:56

Jeg har brug for et vægskab hvor der kan være max. 2 stk. enheder (19"
system mål), der skal stå lodret, og ikke vandret som de gør i et skab.
Det drejer som et fiberpatch panel og en router, som jeg gerne vil have
fladt ind til væggen (dybden minimeres mest muligt)

Er der nogen der har et god bud, gerne med link

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-01-10 23:13

CC skrev:

> Jeg har brug for et vægskab hvor der kan
> være max. 2 stk. enheder (19" system mål)

Prøv at se hvad http://danbit.dk/ har - de er
eksperter i den slags.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : per christensen

Dato : 22-01-10 17:23

Rittal har en hel del skabe ellers er der også Cubic har også en hel del der
kan bruges, ellers kan de lave noget der kan bruges.

MVH
Per