Fjerne 3's netværkslås på en N73
Fra : Paul-J

Dato : 19-01-10 16:46

Efter at have slettet alt og flashet ny firmware insistere min N73 stadig på at kun 3
skal være adgangspunkt til internet.
Jeg skal bruge internet.bibob.dk i stedet.

Hvordan ?

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 19-01-10 17:53

Paul-J wrote:
> Efter at have slettet alt og flashet ny firmware insistere min N73
> stadig på at kun 3 skal være adgangspunkt til internet.

Har du husket at få ændret produktkode på den f.eks. til
0539269 som er N73 ME scandinavian?

Der er en vejledning her, som jeg på et tidspunkt brugte på datterens
N73 og det virkede fint:
http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=9742

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dk>
Phone: +45 51941116 Facebook: http://www.facebook.dk/dkscan

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-01-10 22:47

http://www.spritstiv.dk/debranding.pdf

Fra : Paul-J

Dato : 21-01-10 00:07

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.spritstiv.dk/debranding.pdf

Tak for din luksusvejledning.
Kan jeg være sikker på at min mobil bagefter vil kunne gå på internet via bibobs net i
stedet for 3?

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 21-01-10 21:33

> "Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Tak for din luksusvejledning.
> Kan jeg være sikker på at min mobil bagefter vil kunne gå på internet via
> bibobs net i stedet for 3?

LOVER INTET!

men ja der burde ikke være njogen som helst problemer!

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 22-01-10 08:34

"Paul-J" <getpaul@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Efter at have slettet alt og flashet ny firmware insistere min N73 stadig
> på at kun 3 skal være adgangspunkt til internet.
> Jeg skal bruge internet.bibob.dk i stedet.

Hvis din tlf er operatørlåst, så skal du have den låst op. Det at du ændrer
firmware ændrer ikke ved om din tlf. er låst eller ej.
Er den ikke låst op, så skal du have fat på 3 og få den låst op, alternativt
en unlocker.
Er den låst op, så skal du have en ny gprs opsætning tilsendt, det er jeg
næsten sikker på at bibob har på deres hjemmeside hvordan man får det.

--
/Steen Holm Pedersen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Paul-J

Dato : 22-01-10 15:51

"Steen Holm Pedersen" <stonie@dont_want_nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> /Steen Holm Pedersen
> Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Tak. Det var bare gprs-opsætningen som jeg manglede. Nu virker gmail på min N73.
Tilbage er der 5-6 programmer fra 3 som jeg gerne vil af med. Men der er ingen Fjern
punkt som kan vælges.?

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 22-01-10 17:20

> [...]
> min N73.
> Tilbage er der 5-6 programmer fra 3 som jeg gerne vil af med. Men der er

den skal debrandes med den guide jeg postede til dig...