K800i
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-01-10 00:42

Hej

Jeg har en K800i og har læst at man kan opdatere dens softvare direkte fra
mobilen. Man skal gå ind i indstillinger og vælge generelt. Herefter skal
man klikke på menupunktet "opdateringscenter".

Det giver et voldsomt stort problem. Menupunktet eksisterer ikke. Så er det
jo vanskeligt at vælge det. Nogen der ved hvad det rigtige er man skal gøre.
SonyEricssen ved det vist ikke rigtigt selv. Hmm...?

Det står her (Se feltet hvor der står K800i)
http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/howdoiknowifthereisanewersoftwareversionavailableformyphone/k800i?cc=dk&lc=daHilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-01-10 00:44

meddelelsen news:4b54f1ac$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det står her (Se feltet hvor der står K800i)
> http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/howdoiknowifthereisanewersoftwareversionavailableformyphone/k800i?cc=dk&lc=daHilsen

UPS! - Det var så ikke "opdateringstjeneste", men "opdateringstjeneste".
Problemet er dog det samme. Punktet eksisterer ikke

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-01-10 00:48

meddelelsen news:4b54f23f$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> UPS! - Det var så ikke "opdateringstjeneste", men "opdateringstjeneste".
> Problemet er dog det samme. Punktet eksisterer ikke

Århhh.shit! - Kors hvor det kører nu. Det var ikke "ikke
opdateringstjeneste", men "opdateringstjeneste" jeg mente. Jeg mente at det
ikke var "Opdateringscenter", men "Opdateringstjeneste".

Altså OPDATERINGSTJENESTE-menuen er komplet væk. Jeg kan i hvert fald ikke
finde den.

Hilsen Åge

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 19-01-10 16:45

On Tue, 19 Jan 2010 00:47:57 +0100, =?iso-8859-1?Q?=C5ge_Halldorsson?=
<aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote:

> [...]
>ikke var "Opdateringscenter", men "Opdateringstjeneste".
>
>Altså OPDATERINGSTJENESTE-menuen er komplet væk. Jeg kan i hvert fald ikke

Hvis det er en 3-variante så er der ikke noen opdateringstjenste.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-01-10 17:34

<borje@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> On Tue, 19 Jan 2010 00:47:57 +0100, =?iso-8859-1?Q?=C5ge_Halldorsson?=

> Hvis det er en 3-variante så er der ikke noen opdateringstjenste.
>
> Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Det er en 3-variant. Jeg ringede til SonyEricsson og de fortalte mig det
samme.
Tak for svaret.

Hilsen Åge

Fra : Jakob Griffel

Dato : 19-01-10 21:57

> Det er en 3-variant. Jeg ringede til SonyEricsson og de fortalte mig det
> samme.

- Så må du vel ha den tilsluttet til din PC og køre SE's Update Service via
kabel...

--
Hilsen Jakob

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-01-10 22:09

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen

> - Så må du vel ha den tilsluttet til din PC og køre SE's Update Service
> via kabel...
>
> --
> Hilsen Jakob

Er du sikker på at det kan fjerne 3-softwaren. jeg troede den var låst fast
så kun 3 kunne f´jerne den.

Hilsen Åge

Fra : Anders

Dato : 20-01-10 07:52

meddelelse news:4b561f84$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Er du sikker på at det kan fjerne 3-softwaren. jeg troede den var låst
> fast så kun 3 kunne f´jerne den.
>
> Hilsen Åge

Din K800i skal flashes om, så du kommer af med det 3 software der ligger i
den.

Et sted kunne være SEunlock.dk - tror det koster ca. 80,-
El. du kan bruge DavinciTeam.com - men prisen er ca. den samme.

Har prøvet begge steder, og det virker godt begge steder, dog er supporten
ikke alt for god, hos Davinci, det kan selv. skyldes at det er et Engelsk
site.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 20-01-10 10:00

> Er du sikker på at det kan fjerne 3-softwaren. jeg troede den var låst
> fast så kun 3 kunne f´jerne den.

Jeg siger ikke at du skal have fjernet 3-softwaren, mrn tænkte nu mere på at
få den opdateret via Update Service.
Det må da kunne lade sig gøre selvom den er branded med 3's software.
(Jeg har aldrig ejet en 3-telefon, men kan ikke forestille mig, at den ikke
skulle kunne opdateres)

--
Hilsen Jakob

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 20-01-10 22:37

On Wed, 20 Jan 2010 09:59:34 +0100, "Jakob Griffel"
<NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> wrote:

> [...]
>Det må da kunne lade sig gøre selvom den er branded med 3's software.
>(Jeg har aldrig ejet en 3-telefon, men kan ikke forestille mig, at den ikke

Nej, det er ikke muligt. Du er nødt til at overlade det til et
værksted.