spær "intet nummer"
Fra : Per H

Dato : 17-01-10 20:35

hvad findes der af muligheder, så man ikke modtager opkald uden der
står et nummmer på displayet?

alså alle "ukent nummer " regestreres ikke.?

per

Fra : Pico

Dato : 17-01-10 21:28

Per H wrote:
> hvad findes der af muligheder, så man ikke modtager opkald uden der
> står et nummmer på displayet?
>
> alså alle "ukent nummer " regestreres ikke.?

Ja undskyld mig, men så kan du ikke modtage opkald fra f. eks. politiet og
alle større foretagner, mævn dem selv, start med hospitaler, redningskorps,
forsikringer osv. Er det virkeligt det du vil ?
Derudover aner jeg det ikke
--
MVH
Pico

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-01-10 21:03

Per H skrev:

> hvad findes der af muligheder, så man ikke modtager opkald uden der
> står et nummmer på displayet?

> alså alle "ukent nummer " regestreres ikke.?

Jeg kender ingen anden metode end at lukke for alle opkald og så
ét for ét tampe de ønskede numre ind i en hvidliste.

Men som Pico skriver, så ryger der nok for mange vigtige opkald
på den måde.

--
Bertel

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 18-01-10 08:29

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> hvad findes der af muligheder, så man ikke modtager opkald uden der
> står et nummmer på displayet?
>
> alså alle "ukent nummer " regestreres ikke.?
> --

Jeg mener at cybercity tilbød et abb. på et tidspunkt der kunne præcist
dette. Men efter at de er blevet til telenor ved jeg ikke om de stadig har
det. Det var så kun til fastnet, så det hjælper dig nok ikke.

Jeg løste mit chikane problem ved konsekvent ikke at tage røret når der blev
ringet anonymt. Det tog ca. 1½ måned før vedkommende blev træt af at ringe.
Familie og venner med hemmeligt nr. lærer at bruge *31*

--
/Steen Holm Pedersen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-01-10 10:54

Steen Holm Pedersen skrev:

> Jeg løste mit chikane problem ved konsekvent ikke at tage røret når der blev
> ringet anonymt. Det tog ca. 1½ måned før vedkommende blev træt af at ringe.

Hvis det var mig, havde jeg tager røret og så lagt mobilen fra
mig.

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 18-01-10 20:11

On Mon, 18 Jan 2010 08:29:13 +0100, "Steen Holm Pedersen"
<stonie@dont_want_nospam.dk> wrote:

> [...]
>dette. Men efter at de er blevet til telenor ved jeg ikke om de stadig har
>det. Det var så kun til fastnet, så det hjælper dig nok ikke.

Jeg var kunde hos CBB engang, og jeg mener også at de kunne. Men har
undersøgt, og de kan ikke længere,

>Jeg løste mit chikane problem ved konsekvent ikke at tage røret når der blev
>ringet anonymt. Det tog ca. 1½ måned før vedkommende blev træt af at ringe.
>Familie og venner med hemmeligt nr. lærer at bruge *31*

syndes det er pisse sørgeligt at Viasat ikke kan fatte at man ikke er
intereseret.

selvom jeg ståt på Robinsonlisten.

Næste gang inviterer jeg dem sku på kaffe, så ser vi...

per

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 18-01-10 20:47

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> On Mon, 18 Jan 2010 08:29:13 +0100, "Steen Holm Pedersen"
>
> syndes det er pisse sørgeligt at Viasat ikke kan fatte at man ikke er
> intereseret.

Hej Per
Jeg føler med dig, jeg har selv prøvet, at VIASKVAT, ikke kunne forstå, at
man ikke vil have deres lort.
For mig tog det et par måneder og 30-40 opkald, før de opgav at få mig som
kunde.
Siden, har ikke deltaget i nogen konkurrencer eller andet, hvor der står det
mindste om Viasat, og jeg har ikke hørt fra dem i længe.

JJ

Fra : Per H

Dato : 18-01-10 21:11

On Mon, 18 Jan 2010 20:46:35 +0100, Johannes Jørgensen
<johs-jspam@mail.dk> wrote:

> [...]
>Siden, har ikke deltaget i nogen konkurrencer eller andet, hvor der står det
>mindste om Viasat, og jeg har ikke hørt fra dem i længe.

hos mig har det stået på i 6 år.

det er ca 6 år siden jeg var kunde hos Viasat.

Jeg giver aldrig mit nummer ud til foretninger mere.
sørgeligt at det skal være sådan.

per