MS Windows
briani 27239
Genskabe sletede filer win 7
Fra : Jan

Dato : 18-01-10 09:34

Hejsa.

Havde for store fingre, og filerne er ikke lige røget i skraldespanden,
hvad kan jeg gøre for at genskabe det, bla biblioteker og filer.

Mvh Jan

Fra : emjeppesen

Dato : 18-01-10 10:57

Jan skrev:

>Havde for store fingre, og filerne er ikke lige røget i skraldespanden,
>hvad kan jeg gøre for at genskabe det, bla biblioteker og filer.

Hvis ikke en Rediger/"fortryd flytning" kan klare det
Kik i stifinder og åbn dine mapper i C:/
Du er sikkert kommet til at hive filerne ind i en anden mappe og så
skal den bare hives tilbage på plads.

Et lystigt gæt

Hilsen emj

Fra : Jan

Dato : 18-01-10 20:22

emjeppesen skrev:

> [...]
> Kik i stifinder og åbn dine mapper i C:/
> Du er sikkert kommet til at hive filerne ind i en anden mappe og så

Hejsa.

Desværre ikke.

Problemet opstod da jeg havde sat min hdd fra den bærebare til,med
bootable partition med Vista, og jeg ikke lagde mærke til at den af en
eller anden årsag ændrede begge drev, således at mit katalog med myfiles
blev slettet, og myfiles fra den bærebare kopieret over i stedet, så jeg
kan ikke finde det i skraldespanden eller lignende.

Nogen der har et rigtigt godt bud på et file recovery program ?
Disken som det er gået ud over er taget fra indtil videre, så der ikke
bliver skrevet mere på den.

Mvh Jan

Fra : emjeppesen

Dato : 18-01-10 22:22

Jan skrev:

> således at mit katalog med myfiles
>blev slettet, og myfiles fra den bærebare kopieret over i stedet,

Så har du jodesværre overskrevet de filer, der lå i myfiles, og så kan
du næppe finde dem igen.

Hilsen emj

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-01-10 23:57

"Jan" <"jea\"fjern\""@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Nogen der har et rigtigt godt bud på et file recovery program ?
> Disken som det er gået ud over er taget fra indtil videre, så der ikke

www.pcinspector.de gratis og på dansk.
Du skal bare huske, at du ikke må installere på den disk, hvor du skal
genskabe filer.

Kurt

Fra : Jan

Dato : 03-02-10 16:30

Kurt B. Andersen skrev:
> [...]
>
> www.pcinspector.de gratis og på dansk.
> Du skal bare huske, at du ikke må installere på den disk, hvor du skal

Hejsa.

Ja det virkede, efter nogle dges gnasken på disken fik jeg stort set
hevet det hele ind igen.

Men spørgsmålet er så. Hvorfor mente Win 7 at den sata disk der blev sat
i dockingstationen, skule have mit myfiles bibliotek osv derover, og at
jeg bagefter ikke havde rettigheder til at hverken kopiere, slette,
eller omdøbe dem?

På disken fandtes Win XP home, det var en bootable disk, måske derfor?

Mvh Jan