MS Windows
briani 27239
Hentning af film
Fra : mog

Dato : 18-01-10 09:00

Jeg ved ikke lige om det er den rigtige gruppe,eller om det er et
Windowsproblem!

Men når jeg henter filmklip fra YouTube og andre, varer det meget længe
før jeg kan se filmen, det bliver godt nok downloadet, men der går
mindst 50 sek. inden den bliver vist på skærmen. Jeg kan så se at selve
visningen er forsinket i forhold til hvad der er downloadet.

Det er vanskeligt at beskrive men jeg håber det er forståligt?

marberg

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-01-10 13:29

Det tyder på at du har en langsom internet forbindelse.
Streaming foregår på den måde at der først downloades noget af filmen
nok til at starte den og forhåbentligt nok til at forhindre stop
undervejs. Resten downloades mens filmen afspilles.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : mog

Dato : 18-01-10 16:32

Jens Peter Karlsen skrev:
> [...]
> nok til at starte den og forhåbentligt nok til at forhindre stop
> undervejs. Resten downloades mens filmen afspilles.

Jo det kan du sige, men jeg har en 10 MB og en bærbar med Vista og en
stationær med XP Pro, og det er kun på XP den ter sig. Men det er
rigtigt som du har beskrevet det.
Skulle hente noget igår der varede i 9 min, men inden den kum på skærmen
, var over ½ delen hentet?

På Vistaen begynder den med det samme, underligt ik?

Vh
Mog