rEFit-boot manager.
Fra : Lyrik

Dato : 17-01-10 06:21

rEFit er en boot manager som gør det meget flottere og bedre end Macs
egen. Der er ingen nølen i opstarten. Den er gratis og den er flot!
Hver gang man starter op får man valget mellem Windows, Mac og andre
opstartsmuligheder. Der er mulighed for at starte op fra alt der er
tilsluttet maskinen.

Jeg kan varmt anbefale den. Jeg bruger den selv.:
http://refit.sourceforge.net/screen.html

Rør man den ikke ved opstart, så starter den op i det valg den står
på.

Hilsen
Jens

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-01-10 14:39

Lyrik skrev:
> [...]
> tilsluttet maskinen.
>
> Jeg kan varmt anbefale den. Jeg bruger den selv.:

Interessant :) SÅ er det endelig blevet en PC med bootloadererstatninger
og alting :))

Det ser pænt ud og kan testes på en usbnøgle.

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-10 15:02

Hej,

> Interessant :) SÅ er det endelig blevet en PC med bootloadererstatninger
> og alting :))

Hvad mener du med "endeligt"?

Det er 3-4 år siden, jeg installerede rEFIt første gang.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-01-10 15:46

Jens Kristian Søgaard skrev:
> Hej,

> Hvad mener du med "endeligt"?
>
> Det er 3-4 år siden, jeg installerede rEFIt første gang.

Har jeg så ikke bidt mærke i.

Ok, så har det været en PC i 3-4 år.

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-10 16:11

Hej,

> Ok, så har det været en PC i 3-4 år.

Hvad pokker mener du egenligt med at "det har været en PC"?

Det lyder meget mystisk i mine ører.

Fra : Lyrik

Dato : 17-01-10 07:00

On 17 Jan., 14:38, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0...@gmail.com>
wrote:

> Interessant :) SÅ er det endelig blevet en PC med bootloadererstatninger
> og alting :))
>
> Det ser pænt ud og kan testes på en usbnøgle.
Det er jo ikke for at sabotere Mac, men for ikke at skulle sidde og
holde "alt" knappen nede ved opstart.

God søndag!

Hilsen
Jens