Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvordan pacificeres IE8 ?
Fra : Paul-J

Dato : 17-01-10 00:47

Hvis jeg for eksempel indtaster
eb
i adressefeltet for at komme til ekstrabladet
så får jeg en lang liste over ebay steder som jeg aldrig har interesseret mig for.
Forneden står der også 'Hent windows search.....'

Det irriterer mig lidt mere hver eneste gang.

Hvis jeg ikke snart finder en løsning vil jeg tilbage til IE7.

Der er også 3-4 hjemmesider som jeg bruger og som ikke er klar til IE8.

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-01-10 13:22

Paul-J skrev, Den 17-01-2010 00:47:
> [...]
> så får jeg en lang liste over ebay steder som jeg aldrig har interesseret mig for.
> Forneden står der også 'Hent windows search.....'

Kan du ikke bare ignorere listen og trykker på Enter-knappen?

Fra : Paul-J

Dato : 17-01-10 17:42

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare ignorere listen og trykker på Enter-knappen?

Jo-
men for mig er det den samme reklame for ebay, som jeg får smidt i hovedet igen og igen.
Det ligner spam.....

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-01-10 18:09

Paul-J skrev, Den 17-01-2010 17:41:
> men for mig er det den samme reklame for ebay, som jeg får smidt i hovedet igen og igen.
> Det ligner spam.....

Når du ikke kan lide reklamer, vil jeg foreslå, at du prøver Firefox med
tilføjelsen AdBlock Plus. Det bruger jeg, og jeg slipper for en masse
reklamer på fx jp.dk. Skriver jeg eb i søgefeltet, vises en liste, hvor
eb indgår, men listen indeholder kun steder, som jeg tidligere har besøgt.

Her kan Firefox og tilbehør hentes:

Firefox:
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

AdBlock Plus:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1865

Windows Media Player plugin:
http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx

Fra : emjeppesen

Dato : 17-01-10 13:51

Paul-J skrev:

>Der er også 3-4 hjemmesider som jeg bruger og som ikke er klar til IE8.
Hvorfor installerer du ikke bare firefox.
Hilsen emj

Fra : emjeppesen

Dato : 17-01-10 14:00

Paul-J skrev:

> [...]
>så får jeg en lang liste over ebay steder som jeg aldrig har interesseret mig for.
>Forneden står der også 'Hent windows search.....'

Måske skal den bare aktiveres.

I ie8 vælges funktioner/internetindstillinger
Klik på fanebladet Ondhold
på Autoudførelse/indstillinger
Sæt hak i
Brug Windows seaach for at opnå bedre resultater

Husk på, at man ikke bliver påtvunget at bruge IE8, når man
installerer win7, men man bliver tilbudt om man ønsker at installere
den som browser
Nu skriver du ganske vist ikke en lyd om, hvilket styresystem, du
bruger, men det kunne være win7
Hilsen emj

Fra : Lars E. P.

Dato : 18-01-10 08:03

Sun, 17 Jan 2010 00:47:24 +0100, skrev "Paul-J" <getpaul@get2net.dk> :

>Der er også 3-4 hjemmesider som jeg bruger og som ikke er klar til IE8.

Dem kan du prøve at køre i kompatibilitetsvisning (det ord er velegnet
i en spiritusprøve ). Hvis det er relevant, vil der komme en knap
frem til venstre for opdateringsknappen.

Hilsen Lars