Iphone - konto
Fra : JSH [9800]

Dato : 17-01-10 11:54

Hej. Min samlever har købt en Iphone 3G S og havde egentligt tænkt sig kun
at smide de gratis applikationer til telefonen.

Kan det virkeligt passe, at man ikke kan lave en konto hos Itunes, hvis man
ikke har et af de godkendte kreditkort?

- og hvorfor skal de have kreditkort oplysninger, når der er så meget, der
er gratis!

Fra : J W Nielsen

Dato : 17-01-10 12:46

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> man ikke har et af de godkendte kreditkort?
>
> - og hvorfor skal de have kreditkort oplysninger, når der er så meget, der

http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=da_DK&locale=da_DK

Mvh Jørgen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-01-10 13:07

> [...]
> man ikke har et af de godkendte kreditkort?
>
> - og hvorfor skal de have kreditkort oplysninger, når der er så meget, der

Man kan godt oprette en konto uden kreditkort, man sal bare vælge "None" der
hvor man skal vælge kreditkortets navn, så virker det.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : JSH [9800]