Video-film efterlyses: Jordkloden dreje ru~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-01-10 18:24

Hej NGs

Er der et sted på internettet, hvor man kan downloade video-film, hvor
jordkloden drejer rundt ?

With kind regards,
Last OUTPUT: 10400 news:4b4f003e$0$278$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10430

Fra : Hauge

Dato : 16-01-10 18:27

Jesus-loves-you skrev:
> Hej NGs

Og *igen* fortæller du ikke at du x-poster til flere grupper...

FUT netiketten

/Hauge

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-01-10 18:37

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse news:4b51f61e$0$278$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.youtube.com/results?search_query=earth%2Canimation&search_type=&aq=f

Earth animation #1
http://www.youtube.com/watch?v=2NHaupdLSng
This is a short animation of our blue Planet. I used Blender 2.44, wich is a freeware 3D program I hope you like it :)

Aha!

Blender 2.44

freeware ...

http://www.blender.org/download/get-blender/

Er der nogen, som har erfaring med dette program ?

10431

Fra : Henrik Laursen

Dato : 17-01-10 12:10

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote in

> [...]
>
> freeware ...
>
> http://www.blender.org/download/get-blender/
>
> Er der nogen, som har erfaring med dette program ?

Venligst slå den krydspostning fra, så at dette emne ikke diskuteres
i en gruppe der ikke har noget med video redigering at gøre.

--
Henrik Laursen

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-01-10 14:03

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse news:Xns9D037BD17A6E9loaded247@193.202.122.23...
> [...]
> >

> Venligst slå den krydspostning fra, så at dette emne ikke diskuteres
> i en gruppe der ikke har noget med video redigering at gøre.

Hmm ...

Der blev talt om *** 2 *** ting (i mit indlæg), hvorfor selvfølgelig mit
indlæg var berettiget OGSÅ i denne nyhedsgruppe.

Se fx. også ...
10432 news:4b53088d$0$281$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.kultur.film/msg/e6aedd6f7264a2d7

Men hvis også dette er et alvorligt problem for dig, så vil jeg foreslå,
at du smider mig i dit killfilter!

EOD herfra desangående ...

http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10434

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-01-10 13:55

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse news:4b51f925$0$279$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> This is a short animation of our blue Planet. I used Blender 2.44,
> wich is a freeware 3D program I hope you like it :)

En anden mulighed er denne:

http://www.youtube.com/watch?v=eKe9ZfBUyHo

Linket her er ...
http://www.3dgeostats.com/demo.php

Men her simuleres sollyset desværre ikke ...

10432

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-01-10 23:58

"Jesus-loves-you" skrev ...