Ny blutooth intercom til Schuberth hjelme
Fra : Henning Nielsen

Dato : 17-01-10 10:31

Hej. Er der nogen der har prøvet denne?
http://www.schuberth.dk/mc-kommunikation/bluetooth-traadloest/beskrivelse/

Det er jo lavet i samarbejde med Cardo. Dem har jeg kørt med Scala Rider
sættet fra og det har jeg været nogenlunde tilfreds med. Jeg syntes dog
lyden var for dårlig ved høje hastigheder (mudret, da der skulle skrues godt
op for at overdøve vindstøj). Det skal lige tilføjes at det ikke var en
Schuberth hjelm jeg brugte dengang.

Så ville lige høre om der er andre der har prøvet ovenstående sæt og kan
sige god for bla.a lyden i ovenstående setup ?

Mere info om sættet kan fåes på:
http://www.schuberth.com/en/products/motorrad/src-system/discover-the-src-systemtm.html

mvh
Henning

Skypename: OZ5ACU

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 17-01-10 11:23

"Henning Nielsen" <henninghoeghnielsen.jeg.vil.ikke.have.spam@gmail.com>
wrote in news:4b52d8cf$0$282$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
>
> Så ville lige høre om der er andre der har prøvet ovenstående sæt og
> kan sige god for bla.a lyden i ovenstående setup ?

Ikke endnu, men forventer at købe det.
Min kammerat har lige investeret i BMW´s nye sæt til system6, vil
tro, det er nogenlunde samme system, han er ovenud tilfreds, med sin, der
kommunikerer via BMW´s nye GPS navigation, der er identisk med Garmin Zumo
660.

Fra : PMH

Dato : 17-01-10 15:36

skrev i en meddelelse news:4b52d8cf$0$282$14726298@news.sunsite.dk...

> Hej. Er der nogen der har prøvet denne?
> http://www.schuberth.dk/mc-kommunikation/bluetooth-traadloest/beskrivelse/

Lidt synd det kun er lavet til klap hjelme.
Jeg kunne ellers godt være blevet fristet til at montere det
i min Schuberth S1

PMH