MS Windows
briani 27239
ufrivillig ikon
Fra : Jørgen

Dato : 17-01-10 10:55

jeg har nu adskillige gange fjernet en ikon der hedder

"Clean registry for free"
Den åbner en hjemmeside hvor de fortæller at man man kan få en clener
program gratis, men det viser sig at man skal købe en vare ved at andet
firma f.eks blæk ved ink club

Hvordan får man den fjernet for altid

Det er en satellite bærbar med vista hvor jeg har købt win 7 til. Begge
programmer gør det samme
fra
Jørgen

Fra : Per

Dato : 17-01-10 11:38

Jørgen wrote:
> [...]
> andet firma f.eks blæk ved ink club
>
> Hvordan får man den fjernet for altid
>
> Det er en satellite bærbar med vista hvor jeg har købt win 7 til.

Prøv www.supersantispyware.com

og kør den. Det lyder som noget snavs du har fået på din maskine.

mvh. Per

Fra : Jørgen

Dato : 17-01-10 12:15

Per skrev:

> Prøv www.supersantispyware.com
>
> og kør den. Det lyder som noget snavs du har fået på din maskine.
>
> mvh. Per
Det er uden tvivl noget Toshiba har lagt ind

det var der første gang jeg startede maskinen op lige før jul

men jeg prøver

fra
Jørgen

Fra : emjeppesen

Dato : 17-01-10 12:28

Jørgen skrev:

>Det er uden tvivl noget Toshiba har lagt ind

Så ligger den vel i startuppen.
Kør CCleaner - Værktøjer/opstart og slet den der.
Hvis den også ligger i tilføj/fjen programmer, så afinstaller.

Hilsen emj

Fra : Jørgen

Dato : 17-01-10 18:58

emjeppesen skrev:

> Så ligger den vel i startuppen.
> Kør CCleaner - Værktøjer/opstart og slet den der.
> Hvis den også ligger i tilføj/fjen programmer, så afinstaller.
>
> Hilsen emj
det var 3 mulighed der ikke hjalp.
må nok brokke mig til thosiba

fra
Jørgen

Fra : emjeppesen

Dato : 17-01-10 22:25

Jørgen skrev:

>må nok brokke mig til thosiba

der findes et program, som kan fjerne reklameragelse og
prøveversioner, som er præinstalleret på nye PCer. desværre kan jeg
ikke lige på stående fod husk, hvad det hedder. Det må der være nogen,
der kender.

Hilsen emj

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-01-10 22:40

On 17-01-2010 22:24, emjeppesen wrote:

> [...]
> prøveversioner, som er præinstalleret på nye PCer. desværre kan jeg
> ikke lige på stående fod husk, hvad det hedder. Det må der være nogen,

PC Decrapifier:

http://www.pcdecrapifier.com/

Fra : emjeppesen

Dato : 18-01-10 00:11

Thomas Jespersen skrev:

>PC Decrapifier:
>
>http://www.pcdecrapifier.com/

præcis den jeg mente

Hilsen emj

Fra : Jørgen

Dato : 19-01-10 09:55

emjeppesen skrev:

> præcis den jeg mente
>
> Hilsen emj
nå toshiba ville ikke vedkende sig problemet.
men efter at have indlæst recovery er problemet det stadig
Jeg har fået løst problemet. teksten på ikonet er ikke den samme som i
"fjern programmer" men da jeg forstærede ikonerne op i fp var billed
ikojnet den samme og så var det bare en klik

men tak fo hjælpen fre jer derude

fra
Jørgen

Fra : emjeppesen

Dato : 19-01-10 11:13

Jørgen skrev:

>Jeg har fået løst problemet. teksten på ikonet er ikke den samme som i
>"fjern programmer"

Man kan da heller ikkeforvente at det er samme ikon i Tilføj/fjern
programmer.
Godt du slap af med utysket

Hilsen emj