MS Windows
briani 27239
Notesblok
Fra : Martin Ploug

Dato : 16-01-10 19:43

Hej

En lille dum ting...

Jeg er kommet til at trække vinduet til notesblok et godt stykke nedad,
og nu kan jeg ikke se bunden af vinduet.
Jeg har prøve at flytte vinduet, men jeg kan ikke få det højt nok op
til at kunne se bunden.
Er der en eller anden taste-genvej til at gendanne viduet til en
standardstørrelse, eller er der andet jeg kan gøre for at gøre vinduet
lavere igen?

Jeg bruger Windows Vista.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Erik Olsen

Dato : 16-01-10 19:48

Martin Ploug wrote:

> [...]
> Er der en eller anden taste-genvej til at gendanne viduet til en
> standardstørrelse, eller er der andet jeg kan gøre for at gøre vinduet

På Vista kan jeg trække overkanten af vinduet ned i stedet for at trække
underkanten op og derved mindske højden af vinduet.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-01-10 20:15

Erik Olsen skrev:

> På Vista kan jeg trække overkanten af vinduet ned i stedet for at trække
> underkanten op og derved mindske højden af vinduet.

Hej Erik

Nå ja, selvfølgeligt, der var den.
Mange tak for det.

Mvh. Martin