Hvorfor er der et rødt kryds og hvide felt~
Fra : carjuth

Dato : 16-01-10 08:18

Hej

Hvorfor er der et rødt kryds og hvide felter hvor der skulle være billeder i
min browser Internet Explorer ?

Det er ikke alle billederne - men nogle af dem
Eksempelvis nogle af dem på www.dr.dk

Er det en indstilling jeg skal stille på?
Er det noget flash eller lignende jeg ikke har fået installeret?

Bruger Explorer 8.0 dk

--
Hilsen
Carsten

Fra : emjeppesen

Dato : 16-01-10 08:59

carjuth skrev:

>Det er ikke alle billederne - men nogle af dem
>Eksempelvis nogle af dem på www.dr.dk

Hvilke af billederne. Hvad er teksten på et eksempel?
Hilsen emj

Fra : Carl Drud

Dato : 16-01-10 09:54

"carjuth" <cjt@fjerndennetekst-callisto.dk> writes:

> [...]
> Eksempelvis nogle af dem på www.dr.dk
>
> Er det en indstilling jeg skal stille på?
> Er det noget flash eller lignende jeg ikke har fået installeret?

Prøv at slette dine midlertidige internet filer.

http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Ben-us%3B283807&x=15&y=13

--
Carl

Fra : emjeppesen

Dato : 16-01-10 10:45

Carl Drud skrev:

>Prøv at slette dine midlertidige internet filer.
Det har han jo prøvet uden succes.
Han kører samme tråd i
dk.edb.programpakker.ms-office

Hilsen emj

Fra : Lars E. P.

Dato : 16-01-10 10:04

Sat, 16 Jan 2010 08:17:56 +0100, skrev "carjuth"
> [...]

>Eksempelvis nogle af dem på www.dr.dk
>
>Er det en indstilling jeg skal stille på?
>Er det noget flash eller lignende jeg ikke har fået installeret?

Det første man prøver i den slags tilfælde, er at tømme mappen med
Midlertidige internetfiler:

Internetindstillinger > fanen Generelt > Afsnit Browserdata.

Og nu du er der, så gå til fanen Avanceret og sæt hak ved
'Tøm mappen Temporary Internet Files.......'

Hilsen Lars

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-10 12:46

Lars E. P. wrote:

> Og nu du er der, så gå til fanen Avanceret og sæt hak ved
> 'Tøm mappen Temporary Internet Files.......'

Og samtidig sætte cache størelsen ned til
30 - 50 MB, det vil sansynligvis hjælpe med
til ikke at få disse problemer