"tovejs" USB printserver
Fra : Henning

Dato : 16-01-10 15:13

Hvor meget skal man punge ud med, hvis man skal have en USB printserver med
mulighed for at se status på printeren (blæk etc.).

/Henning

Fra : co@ch [4130]

Dato : 16-01-10 16:03

"Henning" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i meddelelsen
> Hvor meget skal man punge ud med, hvis man skal have en USB printserver
> med mulighed for at se status på printeren (blæk etc.).
>
> /Henning

http://www.edimax.com/en/produce_detail.php?pd_id=51&pl1_id=7&pl2_id=33

Pris: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=374705

eller

http://www.edimax.com/en/produce_detail.php?pd_id=24&pl1_id=7&pl2_id=33

Pris: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=374706

mvh
Bri@n

Fra : Henning

Dato : 17-01-10 22:32

"co@ch [4130]" <eksisterer@ikke.danmark> skrev i en meddelelse

> "Henning" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i meddelelsen

> http://www.edimax.com/en/produce_detail.php?pd_id=51&pl1_id=7&pl2_id=33
>
> Pris: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=374705

Tak for hjælpen. Den ser rigtig interessant ud, og er jo ikke meget dyrere
end min IO-gear (som ikke undrestøtter 2vejs). Har du forøvrigt selv
erfaringer med den?

Fra : co@ch [4130]

Dato : 18-01-10 07:10

> Tak for hjælpen. Den ser rigtig interessant ud, og er jo ikke meget dyrere
> end min IO-gear (som ikke undrestøtter 2vejs). Har du forøvrigt selv
> erfaringer med den?

Ja, bruger selv den til kabling, med en Canon MP630, og den viser status og
kan scanne over netværk.
Der skal bare køre et lille program i baggrunden, så virker det perfekt

Mvh
Bri@n

Fra : Henning

Dato : 18-01-10 16:04

co@ch [4130] wrote:
> [...]
> status og kan scanne over netværk.
> Der skal bare køre et lille program i baggrunden, så virker det

Den er allerede skrevet på ønskesedlen.
tak for den informative anbefaling

/Henning

Fra : Leif

Dato : 17-01-10 11:08

> [...]
> Hvor meget skal man punge ud med, hvis man skal have en USB printserver med mulighed for at se

Du skal vel bare have denne Asus med 2x USB:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=668948

Mvh, Leif

Fra : Henning

Dato : 17-01-10 22:34

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i en meddelelse
> "Henning" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i meddelelsen

> Du skal vel bare have denne Asus med 2x USB:
>
> http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=668948
>
> Mvh, Leif

Nu var det jo bare en USB printserver jeg skulle bruge. Jeg har hverken brug
for en bredbåndsrouter, trådløs access point eller andet hejs. Men tak for
hjælpen alligevel