MS Windows
briani 27239
adgangskode
Fra : torben1975

Dato : 15-01-10 09:43

Hej

Når jeg skal tjekke mail skal jeg skrive adgangskoden hver gang.Selvom
jeg sætter kryds i "Gem denne adgangskode i adgangskodelisten" bliver
den ikke gemt. Hvordan får jeg den til at huske koden?

Jeg bruger:
Vista
outlook 2002

mvh Torben

Fra : Max

Dato : 15-01-10 20:19

Hej Torben

> jeg sætter kryds i "Gem denne adgangskode i adgangskodelisten" bliver
> den ikke gemt. Hvordan får jeg den til at huske koden?

Jeg har engang løst samme problem ved at slette kontoen og
oprette den på ny.

Ps: spørgsmålet høre måske til i dk.edb.internet.software.mail+news

--
Mvh Max

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-01-10 20:41

torben1975 skrev:

> Når jeg skal tjekke mail skal jeg skrive adgangskoden hver gang.Selvom
> jeg sætter kryds i "Gem denne adgangskode i adgangskodelisten" bliver
> den ikke gemt. Hvordan får jeg den til at huske koden?

Det kan du ikke. De gamle Outlook'er gemmer koden i
registreringsdatabasen, men det får de ikke lov til i
Windows Vista og 7'eren. Resultatet er, at Outlook ikke kan
finde koden, hvorfor du skal indtaste den manuelt.

Du kan evt. overveje at skifte til et andet mailprogram, fx
det gratis Thunderbird.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk