MS Windows
briani 27239
Hvad hunden
Fra : Michael Nielsen

Dato : 15-01-10 17:21

er der galt, de sidste måneder vil min pc ikke følge link på eks.
hjemmesider mv = eks. tilbud i min mail boks med link.....trykker men virker
ikke....

--

Michael Nielsen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-01-10 17:42

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSLET@c.dk> skrev :

>er der galt, de sidste måneder vil min pc ikke følge link på eks.
>hjemmesider mv = eks. tilbud i min mail boks med link.....trykker men virker
>ikke....

Gå i Start => Angiv programadgang og -standarder.

Angiv den browser og evt. også mailprogram, som du anvender som
standardprogram.

Fejlen opstår typisk ved, at man har haft en anden browser
installeret og fjernet den igen.
Den er så blevet sat som standardbrowser.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-01-10 11:36

Takker, - det var præcis det jeg søgte..

--

Michael Nielsen