Mindre system skrevet OO søges
Fra : Jonas Delfs

Dato : 03-08-01 14:55

Hej -

For at blive lidt klogere på hvordan man bør adskille HTML og rå PHP i
praksis når man koder OO, vil jeg høre om der er nogen der har et komplet
(mindre) system liggende, skrevet OO.
Ja, jeg ved der findes bunkevis af gratis scripts/systemer på fx.
hotscripts.com, men de fleste er ikke skrevet OO, er dårligt skrevet, eller
bare ikke til at finde. :)

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

"hehe ikke set en standart i min kode før, hvad er det for nogle dimser?"

Fra : Finn Nielsen

Dato : 03-08-01 16:16

"Jonas Delfs" <jonas@nospam.delfs.dk> writes:

> [...]
> Ja, jeg ved der findes bunkevis af gratis scripts/systemer på fx.
> hotscripts.com, men de fleste er ikke skrevet OO, er dårligt skrevet, eller

Jeg har lavet et meget lille content management system til mit kollegie
som jeg er lyst stolt af. Det er rent OO med et template-system og et
databaseabstraktionslag. Det er ikke helt færdigt men indeholder al den
grundlæggende funktionalitet, det kan du da kigge på hvis du har
lyst. (Og jeg har ikke fået andet end ros for det endnu, så et eller
andet må jeg have gjort rigtigt).

Koden: http://www.zznyyd.dk/lcms.tar.gz

Noter som blev skrevet til nogle andre på kollegiet som skal kode videre
på det: http://www.zznyyd.dk/lcms-notes.txt

--
Finn Nielsen - http://www.zznyyd.dk/

Fra : Finn Nielsen

Dato : 04-08-01 18:48

Finn Nielsen <usenet01@zznyyd.dk> writes:

> [...]
>

> Koden: http://www.zznyyd.dk/lcms.tar.gz
>
> Noter som blev skrevet til nogle andre på kollegiet som skal kode videre

En lille ekstra note: der ligger en fil (inc/lcms_mysql.sql) som opretter
database definitionerne der er nødvendige. (Tak til Michael for at gøre
mig opmærksom på at jeg havde glemt at fortælle det).

En anden ting jeg glemte er at der også ligger en zip-fil for dem der
bedre kan lide zip end tar.gz: http://www.zznyyd.dk/lcms.zip

--
Finn Nielsen - http://www.zznyyd.dk/