DEXTER fra sesson 3 til 4
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-01-10 04:08

ja jeg ligger lige og tager denne faktisk fremragende serie ud i en køre
mangler 7 afsnit af sæson 4 også er der ikke flere fra 2009 - men HER KOMMER
mit spørgsmål detektiv Angel - gør par med den blonde detektiv der maskere
sig som prostitueret i sæson 3 hvor hun så fanger uartige civile amerikaner
på jagt efter købe sex

romancen køre fint til og med slut af sæson 3 også starter sæson 4 op hvor
han gør meget romantisk par med den mørk gløde chef kvinde (
Lauren Vélez)

ingen afslutning forspil romance - bare Bing bang også er de et par JEG HAR
set sæbe operaer mindst 400 døgn i mit liv - det kan man ikke , det er en
uskreven lov alt hvad der vedrøre romantik hvor småt det end er har en
begyndelse afslutning ny begyndelse osv. Det er ikke noget der sådan bare
pludseligt bare er :) ?

http://us.imdb.com/title/tt0773262/