MS Windows
briani 27239
Windows 7 Ultimate og sprogmoduler
Fra : Preben

Dato : 15-01-10 11:02

Jeg mener at have set, at det kun er den engelske version af Ultimate, der
kan opgraderes til dansk sprog, men ikke den amerikanske version.
Er det rigtigt, eller er det bare løs snak?
--
mvh/Preben

Fra : GiWeo

Dato : 15-01-10 15:29

On Fri, 15 Jan 2010 11:01:53 +0100, "Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk>
wrote:

>Jeg mener at have set, at det kun er den engelske version af Ultimate, der
>kan opgraderes til dansk sprog, men ikke den amerikanske version.
>Er det rigtigt, eller er det bare løs snak?

Du skal bare gå på "windows update" og downloade den danske pakke

Fra : Jens Jensen

Dato : 15-01-10 20:24

Preben skrev, Den 15-01-2010 11:01:
> Jeg mener at have set, at det kun er den engelske version af Ultimate,
> der kan opgraderes til dansk sprog, men ikke den amerikanske version.
> Er det rigtigt, eller er det bare løs snak?

Jeg har tidligere skrevet, at det vist nok var sådan, og det er nok det
indlæg, du har det fra, selvom du har glemt usikkerheden, jeg gav udtryk
for. Nu tror jeg ikke længere, at det kan være sådan. På nettet har jeg
læst, at Windows 7 Release Candidate er en US-engelsk version, hvilket
passer med, at ISO-filerne har "_en_us_" som en del af deres navne. Jeg
prøvede selv at opdatere release candidaten med dansk, og det virkede.

Fra : Preben

Dato : 15-01-10 23:32

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> passer med, at ISO-filerne har "_en_us_" som en del af deres navne. Jeg
> prøvede selv at opdatere release candidaten med dansk, og det virkede.

OK så, tak til jer begge.

--
Preben