OT (?) Om aktivister er naive...?
Fra : Bo Nielsen

Dato : 14-01-10 02:43

Nogle af dem vælger i hvert fald ikke deres kampe med særlig stor
omtanke

http://www.pedaltothemetal.com/index.php/news_story/activists_missing_after_declaring_war_on_leather_at_motorcycle_rally.html

ScooterBo

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 14-01-10 07:05

Bo Nielsen <bonielsennrsb@3mail.dk> writes:

> Nogle af dem vælger i hvert fald ikke deres kampe med særlig stor
> [...]

Muahhahaha!

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-01-10 00:04

On 14 Jan., 02:43, Bo Nielsen <bonielsenn...@3mail.dk> wrote:
> Nogle af dem vælger i hvert fald ikke deres kampe med særlig stor
> omtanke
>
> http://www.pedaltothemetal.com/index.php/news_story/activists_missing...
>
> ScooterBo

Godt skrevet, men tanken om en tilpasset/opdigtet historie sniger sig
ind, når man læser "aktivisternes" udtalelser.

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Bo Nielsen

Dato : 14-01-10 10:43

Arne Lorenzen skrev:

> Godt skrevet, men tanken om en tilpasset/opdigtet historie sniger sig
> ind, når man læser "aktivisternes" udtalelser.
>
> --
> Mvh - Arne Lorenzen

Tjah, tanken strejfede mig selvfølgelig, men jeg har engang selv mødt
nogle af den rabiate slags, og de var vitterligt så naive! Jeg ville
ikke undre mig, hvis det er en sand historie.

ScooterBo

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 14-01-10 07:29

On 14 Jan., 10:43, Bo Nielsen <bonielsenn...@3mail.dk> wrote:

> Tjah, tanken strejfede mig selvf lgelig, men jeg har engang selv m dt
> nogle af den rabiate slags, og de var vitterligt s naive! Jeg ville
> ikke undre mig, hvis det er en sand historie.
>
> ScooterBo

Undre du dig bare løs:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/january/jan1110-best-fake-motorcycle-news-story-ever/?&R=EPI-121406

Fra : Bo Nielsen

Dato : 14-01-10 22:56

> Undre du dig bare løs:
> http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/january/jan1110-best-fake-motorcycle-news-story-ever/?&R=EPI-121406

Jeg undrer og udnævner mig naturligvis uopfordret til spydighedernes
Bulls Eye

ScooterBo

Fra : N/A

Dato : 14-01-10 22:56

Fra : Ole Mogensen

Dato : 19-01-10 20:05

On 14-01-2010 02:43, Bo Nielsen wrote:
> Nogle af dem vælger i hvert fald ikke deres kampe med særlig stor
> [...]

Om at vælge med omtanke :
http://www.boingboing.net/2008/02/28/dumb-robbers-stumble.html

Ved godt den er gammel meeeen

Ole M